-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
stu.neva.ru!news.unit0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.am
s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <5e922711$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5e924554$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5e934913$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e96c9b7$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<m...@p...waw.pl>
<4...@g...com>
In-Reply-To: <4...@g...com>
Subject: Re: Stopy procentowe znowu w dół
Date: Wed, 15 Apr 2020 17:30:48 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 35
Message-ID: <5e9728aa$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.67.68
X-Trace: 1586964650 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 83.26.67.68:52158
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650667
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4ee2f695-89a9-4ac6-920f-c508a7474d3a@go
oglegroups.com...
W dniu środa, 15 kwietnia 2020 16:07:34 UTC+2 użytkownik Krzysztof
Halasa napisał:
> Dawid Rutkowski writes:
>
>> > Taka sama prawda jak z tym, że Anem-226 miało przylecieć 640 ton
>> > zaopatrzenia, potem 400 ton (a to jest jego masa użyteczna - z
>> > max.
>> > ładunkiem i full paliwa)
>
>> An-225.
>"Więc co z tym 125?"
>"No 126 panie władzo..." (126 czy co innego powiedział? czy to był
>paragraf KK lub KW?)
https://demotywatory.pl/4991952/Dalo-sie-taniej-ale-
propaganda-musi-byc
Ciekawe, czy te ceny prawdziwe ...
>> Za wikipedią:
>> Empty weight: 285,000 kg (628,317 lb)
>> Max takeoff weight: 640,000 kg (1,410,958 lb)
>
>> Tyle że jak zatankuje "pod korek":
>> Fuel capacity: more than 300,000 kg (661,000 lb)[55]
>> to łatwo policzyć ile mniej-więcej payloadu może wtedy zabrać.
>Zasięg podają 15400km z max. paliwa - do Chin dalej jest?
>A przecież miał międzylądowanie z tankowaniem.
Moze znaczaco podniesc ladunek...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.20 21:36 Arek
- 20.04.20 13:02 Dawid Rutkowski
- 20.04.20 23:15 WAM
- 28.05.20 21:27 Dawid Rutkowski
- 28.05.20 21:53 Piotr Gałka
- 29.05.20 09:42 Dawid Rutkowski
- 29.05.20 11:31 Michal Jankowski
- 29.05.20 13:34 J.F.
- 29.05.20 13:41 J.F.
- 29.05.20 13:47 Dawid Rutkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem