  • 11. Data: 2002-01-30 13:50:28
    Temat: Re: Stopy -2
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a38nhj$qsf$1@news.tpi.pl...

    > to samo masz np. w Lukasie (e-konto pro).
    Ale okupione lokata terminową (blokada kasy) oraz
    warunkiem utrzymania salda >5k zł

    > A byc moze oprocentowanie bedzie
    > tam nawet lepsze niz w mBanku czy Inteligo.

    Raczej wątpię

    Sark

  • 12. Data: 2002-01-30 14:20:47
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Wpierw piszesz, że SĄ banki, a potem, że od INNYCH banków. To się
    zdecyduj.

    bo sa banki o oprocentowaniu zblizonym
    Ale oprocentowanie to nie wszystko. Jak mBank czy Inteligo zaczna
    uskuteczniac wprowadzanie dodatkowe oplaty (juz slychac o oplacie za VE do
    Emaxa) to kolejne plusy odpadna.

    > Dla mnie sprawa jest prosta. 10 > 4, a 6 > 0 (w uproszczeniu, ale tak to
    > wygląda w porównaniu do największych polskich marmurów).

    na koncie (oprocz np. wspominanego Lucasa). Sa jeszcze lokaty oferujace
    wieksze odsetki.

    D.

  • 13. Data: 2002-01-30 14:48:20
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    np. lok@ta w BPH - 10,95 % efektywne , ciekawe jak dlugo jeszcze...

  • 14. Data: 2002-01-30 15:26:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > na koncie (oprocz np. wspominanego Lucasa). Sa jeszcze lokaty oferujace
    > wieksze odsetki.

    No tak, tylko nie rozumiem co komu przeszkadza lokata np WBK a konto
    podstawowe w mBanku czy Inteligo?

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-01-30 16:32:29
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > No Lukas to taki kiepski marmurek. Widziales gdzies marmury w Lukasie. ?

    Bo to chyba: Mcbank.

  • 16. Data: 2002-01-30 16:39:15
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > odsetek
    > niezauwazalna...

    Wlasnie. Moim zdaniem te roznice beda jeszcze wieksze. Chyba ze ktos nie
    zauwaza oplat w marmurkach, ktorych przynajmniej na razie nie ma w mBanku.
    pzd

  • 17. Data: 2002-01-30 22:15:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bernard Oleszek" napisał w wiadomości ...
    > - 0 za prowdzenie
    > - 0 za przelewy (przynajmniej mBank)
    >
    > kilka różnic zostanie...

    A skad ta pewnosc???
    Pracujesz moze tam??
    JO

  • 18. Data: 2002-01-31 08:07:57
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > No tak, tylko nie rozumiem co komu przeszkadza lokata np WBK a konto
    > podstawowe w mBanku czy Inteligo?

    jest to zbyt kosztowne. Nie chce placic za kazda wplate na konto w mBanku
    czy Inteligo i nie moc skorzystac z wiekszej gotowki (mBank ma bardzo
    ograniczony limit 1tys). A w Inteligo przy kilku przelewach rowniez zabawa
    przestaje sie oplacac. Wore zaplacic te pare zlotych miesiecznie i miec za
    to wplaty, przelewy i wieksze wyplaty.

    D.

  • 19. Data: 2002-01-31 09:15:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    > przestaje sie oplacac. Wore zaplacic te pare zlotych miesiecznie i miec za

    Nadal nic nie rozumiem :-)
    1.) Panowie nr 1 i 2 chcą mieć konto - tak? Pan 1 decyduje się na konto w
    Lukasie, Pan 2 na konto w mBanku
    2.) Panowie 1 i 2 chcą teraz lokaty. Pytam: CO przeszkadza Panu 2 założyć
    lokatę w Lukasie (jeśli miałby taki kaprys)? Pytam, bo nie bardzo rozumiem
    :-)

    Są ludzie (Panowie 2), którze świadomie NIE założą sobie konta w bankach
    typu Lukas, WBK, BPH itp.

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-01-31 12:48:42
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > lokatę w Lukasie (jeśli miałby taki kaprys)? Pytam, bo nie bardzo rozumiem

    tylko po co wtedy konto w mBanku ?

    D.