  • 31. Data: 2002-08-20 09:36:21
    Temat: Re: Starszy pan traci fortunę gubi?c karty płatnicze
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    corner wrote:

    > Ja mam dostęp, ale nie wiem który to oddział (bo są dwa albo trzy). No o co
    > mam ich zapytać? "Wie pani, on zmarł [odpukać, to ino żart] i ja jestem jego
    > bratem i on prosił mnie, tzn jak jeszcze żył, żeby się o to spytać. Bo on
    > zawsze mnie o wszystkim informował. I zgubił swój dowód i ja muszę się tego
    > dowiedzieć!!!" Tak?

    e tam,
    mówisz tak,
    wie pani, chciałbym kartę VC, ale nie wiem czy to bezpieczne, bo
    słyszałem o takim wypadku, że panu x obrobili konto, ja w to za bardzo
    nie wierze, bo wiadomo procedury, karty trzeba pilnować i podpisać,
    ale jakby tak ukradli to co się dzieje. Wiadomo że pekao dba o swoich
    klientów (tylko tu się nie zasmiać) wiec raczej jestem pewien, że nic mi
    się nie stanie itd. itd.

    i ręczę, że jeśli powiesz to odpowiednim tonem dostaniesz wszystkie
    informacje.

    Co ty nigdy się niczego tajnego nie dowaidywałeś??? :>

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 32. Data: 2002-08-20 15:37:35
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Spytam się kiedyś przy okazji czy był lub jest. No zobaczymy co mi
    > powiedzą... ;-)

    Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana niż mi się wydawało. Jak się
    dowiem jak to było dokładnie, to powiem ;-).

  • 33. Data: 2002-08-20 23:09:19
    Temat: Re: Starszy pan traci fortunę gubiąc karty płatnicze
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tylko powyzej okreslonej kwoty. Przy malych zakupach niekoniecznie.

    Toz piszemy o mozliwosci przekroczenia limitu. Nie sadzisz, ze VC maja
    limity 10 zl.:-)
    My piszemy o transakcji zakupu pralki za 1,5 tys. zl.

  • 34. Data: 2002-08-20 23:17:44
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Na kazdej VC mozna bez autoryzacji przekroczyc dowolny limit. I nie tylko
    > w nieautoryzowanych zelazkach, dokladnie tak samo w elektronicznych
    > terminalach (nawet latwiej).

    A który terminal w Media Markecie nie autoryzuje transakcji zakupu
    telewizora na ponad 6000 zl ?????
    A nawet w innym sklepie AGD : pralki za 1499 zł ???

    > Zalezy od banku.

    W PKO BP musi. Można zanieść, wysłać, ale ma być w ciągu 24 godzin. (co z
    dniami wolnymi od pracy ? nie wiem)
    Cały czas krytykujemy dziennikarza opisującego perypetie klienta PKO BP z
    Cieszyna.
    Kilienta: rubasznego starszego pana, podróżnika, inwalidę, znudzonego
    śpioszka, którego stać na zapłacenie bankowi wielu tysięcy złotych.

  • 35. Data: 2002-08-21 12:37:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> writes:

    > Toz piszemy o mozliwosci przekroczenia limitu. Nie sadzisz, ze VC maja
    > limity 10 zl.:-)
    > My piszemy o transakcji zakupu pralki za 1,5 tys. zl.

    To blad, bo ja mysle o wielu transakcjach, kazda na sume np. 250 zl.
    I te transakcje maja znaczna szanse nie byc autoryzowane (zwlaszcza
    w niektorych sklepach, ktore nigdy nie autoryzuja ponizej FL - nie
    ma tam zadnego losowania). Dopiero po wciagnieciu karty na stop listy
    te transakcje nie beda przechodzic.

    > A który terminal w Media Markecie nie autoryzuje transakcji zakupu
    > telewizora na ponad 6000 zl ?????

    A co to ten Media Market? :-)
    BTW: Drogie telewizory tam maja. Ostatnio kupilem w innym sklepie
    identyczny kilkaset zl taniej.

    > W PKO BP musi. Można zanieść, wysłać, ale ma być w ciągu 24 godzin. (co z
    > dniami wolnymi od pracy ? nie wiem)

    Moze faks? Dosc dobry dokument, do takich zastosowan.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 36. Data: 2002-08-22 12:59:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > ma tam zadnego losowania). Dopiero po wciagnieciu karty na stop listy
    > te transakcje nie beda przechodzic.

    To prawda. Długo ten złodziej po 250 zł by te 15 tys wydawał :-)

    > BTW: Drogie telewizory tam maja. Ostatnio kupilem w innym sklepie
    > identyczny kilkaset zl taniej.

    A ja kupowałem z jakieś promocji "końcówki" taki co normalnie był za 8:-)

    > Moze faks? Dosc dobry dokument, do takich zastosowan.

    Oczywiście, że się nadaje. Pytanie tylko, czy ów klient dopełnił tej
    formalności