  • 1. Data: 2010-08-23 20:37:58
    Temat: Stare funty
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Znalazłem w szufladzie kilka banknotów 20-funtowych wycofanych od lipca
    br. Ponieważ znam lepsze miejsca niż 17. województwo i nie bywam tam
    często, chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś możliwość ich
    wymiany lub sprzedaży w Polsce. Oczywiście Allegro to ostateczność :)

  • 2. Data: 2010-08-23 21:33:24
    Temat: Re: Stare funty
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.08.2010 22:37, XYZ wrote:
> [...]
    > często, chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś możliwość ich
    > wymiany lub sprzedaży w Polsce. Oczywiście Allegro to ostateczność :)

    Albo: gdzie wezmą niską opłatę przy sprzedaży czeku wystawionego przez
    Bank of England?

  • 3. Data: 2015-11-14 20:28:27
    Od: p...@g...com

    Kupię stare, wycofane funty brytyjskie. Tel: 511494471

  • 4. Data: 2015-11-23 15:58:45
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Stare, wycofane funty brytyjskie Bank Anglii wymienia z pocałowaniem w rękę
    na nowiutkie obiegowe. Trzeba przyjść w godzinach otwarcia, postać chwilę w
    kolejce i wypełnić formularz, podając swoje dane. Sprawdzone
    organoleptycznie.

    >Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...

  • 5. Data: 2015-11-23 21:52:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 23.11.2015 o 15:58, Jurek pisze:
> [...]
    > rękę na nowiutkie obiegowe. Trzeba przyjść w godzinach otwarcia, postać
    > chwilę w kolejce i wypełnić formularz, podając swoje dane. Sprawdzone

    A gdzie w Polsce (Warszawie) jest Bank Anglii żeby wymienić stare
    banknoty na nowe?
    Kantory (może niektóre) też skupują za złotówki.