  • 1. Data: 2010-08-24 06:21:02
    Temat: To najbardziej pazerny bank w Polsce?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    To najbardziej pazerny bank w Polsce?

    Tu każą płacić nawet za reklamację.

    Za likwidację rachunku
    - 20 zł. Za zastrzeżenie karty
    - 25 zł. Za nieuzasadnioną reklamację - 45 zł. Takie prowizje bierze od
    klientów Bank Spółdzielczy w Słupcy - donosi wyborcza.biz.

    Co może bardziej szkokować, ten bank pobiera prowizję od klientów za wpływy
    na ich rachunek.

    http://www.sfora.biz/To-najbardziej-pazerny-bank-w-P
    olsce-a23290

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/Lowicz/foto_003.php

  • 2. Data: 2010-08-24 06:44:28
    Temat: Re: To najbardziej pazerny bank w Polsce?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Za nieuzasadnioną reklamację - 45 zł. Takie prowizje bierze od
    > klientów Bank Spółdzielczy w Słupcy - donosi wyborcza.biz.

    mozesz wskazac w toip ? jakos nie widze
    http://www.bs.slupca.pl/images/stories/taryfy/tabela
    _oplat_i_prowizji.pdf

  • 3. Data: 2010-08-24 09:58:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Sie, 08:44, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > mozesz wskazac w toip ? jakos nie
    widzehttp://www.bs.slupca.pl/images/stories/taryfy/t
    abela_oplat_i_prowizji...

    Zobacz rachunek dla rolników indywidualnych.
    0,20% min 4zł max 40zł.
    Wiadomo na co idzie kasa z UE... na prowizje w bankach
    spółdzielczych;)

    przelewy w ramach tego samego banku 1,50zł
    realizacja/modyfikacja zlecenia stałego 4zł.

  • 4. Data: 2010-08-24 10:29:48
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Zobacz rachunek dla rolników indywidualnych.

    co mam zobaczyc ? pytalem o oplaty za rozpatrzenie lub odrzucenie reklamacji

  • 5. Data: 2010-08-24 11:05:48
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Sie, 12:29, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > co mam zobaczyc ? pytalem o oplaty za rozpatrzenie lub odrzucenie reklamacji

    No to faktycznie nie wiem skąd wzięli te opłaty

  • 6. Data: 2010-08-24 11:16:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysiek pisze:

    > No to faktycznie nie wiem skąd wzięli te opłaty

    Samcik ma podobno skan tabeli opłat i prowizji, gdzie za
    nieuzasadnioną reklamację jest 45zł

    http://samcik.blox.pl/2010/08/Akcja-Farmer-czyli-jak
    -wydoic-klienta-Najbardziej.html

    --