  • 1. Data: 2010-08-23 20:24:27
    Temat: Polski język
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Szczegóły Transakcja zostaza przeszana do realizacji. Proszz
    sprawdz status transakcji w dniu jutrzejszym

    Zagadka jaki to bank :)

    Damian

  • 2. Data: 2010-08-23 20:31:00
    Temat: Re: Polski język
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-23 22:24, Damian Niusy pisze:
    > Szczegóły Transakcja zostaza przeszana do realizacji. Proszz
    > sprawdz status transakcji w dniu jutrzejszym
    >
    > Zagadka jaki to bank :)

    Czytaj zawsze to co napisałeś zanim wyślesz.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-08-23 20:32:00
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.08.2010 22:24, Damian Niusy wrote:
    > Szczegóły Transakcja zostaza przeszana do realizacji. Proszz sprawdz
    > status transakcji w dniu jutrzejszym
    >
    > Zagadka jaki to bank :)

    Musisz uważniej czytać grupę :)
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d258bb4e54f8a86b/d557950166510cf8?ln
    k=gst&q=Proszz#d557950166510cf8

  • 4. Data: 2010-08-24 04:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czytaj zawsze to co napisałeś zanim wyślesz.

    co masz na mysli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 5. Data: 2010-08-24 09:44:19
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Musisz uważniej czytać grupę :)
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d258bb4e54f8a86b/d557950166510cf8?ln
    k=gst&q=Proszz#d557950166510cf8

    No tak nie zauważyłem chociaż ten watek przeglądałem, ale tez
    wszystko spamiętać to się nie da ;)

    Damian

  • 6. Data: 2010-08-24 21:12:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-24 06:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > co masz na mysli?

    Sorry, później zorientowałam się, że to jednak ktoś z Banku/w Banku napisał.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-08-25 05:56:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Sorry, później zorientowałam się, że to jednak ktoś z Banku/w Banku

    ach, cała Animka!
    P.S. Nie do mnie przeprosiny!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.