  • 11. Data: 2006-06-28 21:25:27
    Temat: Re: Stanowisko banku
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Magdalena Ossowska <m...@m...pl> napisał(a):

    [ciach]
    > Od początku istnienia mBank przywiązuje szczególną uwagę do kwestii
    > bezpieczeństwa. Stosowane systemy bezpieczeństwa są najnowocześniejsze i
    > najbardziej skuteczne spośród systemów używanych przez banki na całym świecie.
    [ciach]

    To ja bym jeszcze poprosil, aby w koncu BRE w mbanku i multi zmienilo sposob
    logowania na cos rozsadniejszego bez koniecznosci podawania pelnego hasla, np
    4 znaki hasla + kod z SMSa.
    Co mi po SMSach do przelewow jak nie sa wykorzystywane w calym serwisie?

    --
    Pozdrowienia

    Robert

  • 12. Data: 2006-06-28 21:31:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2006 21:25:27 +0000 (UTC), " " <r...@W...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >4 znaki hasla + kod z SMSa.
    >Co mi po SMSach do przelewow jak nie sa wykorzystywane w calym serwisie?

    Zgadnij dlaczego haseł jednorazowych/SMS-kodów nie używa się do logowania?

  • 13. Data: 2006-06-28 22:18:30
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2006 23:31:09 +0200, Sławomir Szyszło napisal/a:

    > Zgadnij dlaczego haseł jednorazowych/SMS-kodów nie używa się do
    > logowania?
    bo to kosztuje?
    innego powodu nie widzę - w BZWBK można mieć logowanie: PIN + w drugim
    etapie smskod.

  • 14. Data: 2006-06-28 23:20:59
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    r...@W...gazeta.pl wrote:

    > To ja bym jeszcze poprosil, aby w koncu BRE w mbanku i multi zmienilo sposob
    > logowania na cos rozsadniejszego bez koniecznosci podawania pelnego hasla, np
    > 4 znaki hasla + kod z SMSa.

    to moze haslo + kod z sms + token + kod jednorazowy ze zdrapki + telefon
    potwierdzajacy z banku ?
    to bylby niezly system dla tych co korzystaja z interfejsu
    transakcyjnego raz w roku...

    > Co mi po SMSach do przelewow jak nie sa wykorzystywane w calym serwisie?

    dodatkowa autoryzacja logowania przy uzyciu sms wprowadzilaby wiecej
    klopotu niz korzysci, nie nalezy zapominac ze usluga bankowa ma
    byc dla klienta wygodna

  • 15. Data: 2006-06-29 05:46:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Jun 2006 00:18:30 +0200, Krzysztof <k...@w...pl> wklepał(-a):

    >bo to kosztuje?
    >innego powodu nie widzę - w BZWBK można mieć logowanie: PIN + w drugim
    >etapie smskod.

    Jeśli jest to ten sam rodzaj kodu, który można wykorzystać do zatwierdzania
    przelewów, to gratulacje dla twórców systemu. :)

  • 16. Data: 2006-06-29 06:43:31
    Temat: Re: 400 tysięcy "wyparowało" z mBanku [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e7u11o$d0v$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie wszyscy dziennikarze mają skończona polonistykę, co się dziwisz.

    Polonistykę???
    Przecież to wystarczy podstawówkę skończyć!
    Jak się czyta jak np na onecie ostatnio, że ktoś tam
    "uderzył piłkę w prawy róg bramkarza" to człowiek
    zaczyna wątpić w lata spędzone w szkołach i na uczelniach.
    Na wyborczej w pierwszych wersjach artykułów na www
    roi się od błędów, nawet ortograficznych.
    Czy oni tam zatrudniają małpy do przepisywania tekstów?

    Ja mogę zrozumieć, że posłowie po gminnych szkołach
    podstawowych nie potrafią się wysłowić, ale dziennikarze?

    Miroo

  • 17. Data: 2006-06-29 06:49:50
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Magdalena Ossowska" <m...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:79ee.0000011c.44a26b67@newsgate.onet.pl...

    > W ciągu przeszło pięciu i pół roku działalności mBanku nie odnotowaliśmy
    > żadnej
    > udanej próby ingerencji w nasz system. Oczywiście bezpieczeństwo konta

    Czy te setki (tysiące) lewych kont na lewe papiery używanych
    przy wszelakich przekrętach (choćby na allegro) to nie jest
    ingerencja w system banku?
    W każdym banku da się założyć lewe konto, ale chyba w "mBankach"
    najłatwiej i najbezpieczniej dla oszustów.

    Miroo

  • 18. Data: 2006-06-29 08:16:00
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Sławomir Szyszło" wrote in message

    > Jeśli jest to ten sam rodzaj kodu, który można wykorzystać do
    zatwierdzania
    > przelewów, to gratulacje dla twórców systemu. :)

    PIN tylko do logowania
    sms kod tylko do zatwierdzania przelewów
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 19. Data: 2006-06-29 16:18:28
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Sławomir Szyszło* napisał(a):

    > Jeśli jest to ten sam rodzaj kodu, który można wykorzystać do zatwierdzania
    > przelewów, to gratulacje dla twórców systemu. :)

    Strasznie enigmatyczne są te Twoje wypowiedzi :)

    Mógłbyś jaśniej? Dlaczego takie rozwiązanie jest złe?

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Never invoke 'tr' when 'cat' is sufficient;
    (Taylor's Law of Programming #4)

  • 20. Data: 2006-06-29 17:01:01
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bo to kosztuje?
    > innego powodu nie widzę

    Bo staje sie mniej wygodne. Zwlaszcza dla tych, ktorzy loguja sie dosc
    czesto
    a operacji wymagajacych hasel jednorazowych/smsowych wykonuja
    malo.

    Pozdrawiam

    Marcin