  • 1. Data: 2006-06-27 12:11:39
    Temat: Pozyczka na dowolny cel
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Witam

    Znajomy poprosil bym zadal pytanie to zadaje :-)

    Znajomy chce kupic auto, ale doszedl do wniosku, ze bardziej mu sie oplaci
    pojechac za zachodnia granice i samemu stargac jakis samochod niz brac
    tutaj u dealera z kredytem pod auto. No i chce wziac pozyczke z banku okolo
    30 tys. Pozyczka zatem nie na auto tylko na dowolny cel. Okres splaty tak
    minimum z 5 lat.
    Pytanie: w jakim banku najlepiej pozyczyc i czy lepiej na firme czy osobe
    prywatna? Moze jeszcze jakies pomysly macie?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Johnny

  • 2. Data: 2006-06-27 19:53:53
    Temat: Re: Pozyczka na dowolny cel
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 14:11:39 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
    > Pytanie: w jakim banku najlepiej pozyczyc i czy lepiej na firme czy osobe
    > prywatna? Moze jeszcze jakies pomysly macie?

    uprzejmie informuję że pożyczka jest zawsze na dowolny cel - w innym
    przypadku pożyczka stała by się kredytem.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-06-28 06:55:55
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 21:53:53 +0200, ...@...c napisał(a):

    > uprzejmie informuję że pożyczka jest zawsze na dowolny cel - w innym
    > przypadku pożyczka stała by się kredytem.

    Tak, tak, to taki lapsusik :-) Wiadomo o co chodzi w pytaniu, prosze o
    odpowiedz.

    pzdr
    Johnny

  • 4. Data: 2006-06-28 09:24:02
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    niech sprobuje w banku, w ktorym ma konto

    a czy na os. fizyczna czy na podmiot....to juz zalezy od jego zdolnosci
    kredytowej

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-06-28 17:39:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    ...@...c napisał(a):

    > uprzejmie informuję że pożyczka jest zawsze na dowolny cel - w innym
    > przypadku pożyczka stała by się kredytem.

    a mi sie wydawało że pożyczka tym się różni od kredytu, że jest ze
    środków własnych, zaś kredyt z pieniędzy ulokowanych "na procent".

    p. m.