eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStan konta e-direct w bankomacie › Re: Stan konta e-direct w bankomacie
  • Data: 2003-09-18 05:13:16
    Temat: Re: Stan konta e-direct w bankomacie
    Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:57b4.00000448.3f686b5e@newsgate.onet.pl...
    >
    > > Sproboj w bankomacie CITIBANKU wyplacic jakas kwote i na potwierdzenieu
    > powinno
    > > byc.
    >
    > Ludzie skąd Wy macie nagle takie głupie pomysły ???

    Mam na koncie 1500 pln i tę informację musi przechowywać serwer. Podchodzę
    do ATM i chcę wypłacić 500 pln. Żądanie zostaje przesłane do serwera, który w
    tym przypadku akceptuje transakcję i zmniejsza saldo dostępne do tysiąca. Jaki
    jest problem, a by serwer odpowiadając pozytywnie na żądanie wysyłał również
    informację o saldzie, a bankomat prezentował ją na właściwym miejscu ?
    Przypominam, że w bankomatach BZWBK i ING na wydruku jest saldo.

    Piotrek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1