  • Data: 2003-09-18 09:51:03
    Temat: Re: Stan konta e-direct w bankomacie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:57b4.0000075f.3f6979aa@newsgate.onet.pl...

    > I to jest rzeczowa odpowiedź na moje pytanie. Tylko jakie jest
    źródło -
    > własne obserwacje czy też info z VW ?

    Obie wersje i lata doświadczeń. :-)

    > Tego, do którego podpięta jest karta używana do transakcji.

    Tylko takiego, do którego taka opcja jest dostępna ! Dotyczy to zawykle kart
    wydanych przez bank [np. ING - karty ING, BZWBK - karty BZWBK i Lukas [czyli
    też jakby BZWBK]]

    > Też chciałbym je zobaczyć.

    Mówią, że chcieć to móc. Ale to akurat się nie sprawdzi teraz. :-)

    > Wkładając kartę VW do bankomatu Millenium nie masz możliwości dojścia
    do
    > opcji przelew !

    Zależy to tylko od software'u bankomatu i inteligencji tworzącego ten soft.

    > Używając tej samej karty w ING pozycja saldo jest drukowana ! Tylko
    wartość
    > jest nieprawidłowa - zawsze 0.

    Durny software.

    --