  • 1. Data: 2006-10-19 15:53:49
    Temat: Sredniozaawansowane konto firmowe
    Od: "Karol" <f...@o...pl>

    Szukam konta firmowego z dostepem przez www o nast. cechach:
    * Definiowalne uprawnienia dla uzytkownikow (podglad, wpisywanie transakcji,
    autoryzacja itp.)
    * Karty debetowe/charge bezprowizyjne, z w pelni definiowalnymi (w tym 0)
    limitami okresowymi.
    * Autoryzacja przez token lub hasla jednorazowe/SMS.
    * Wyszukiwanie transakcji wg odbiorcow/kwot/dat.
    * Mozliwosc skladania polecen transakcji z data przyszla i z data pojawienia
    sie wystarczajacego salda na rachunku.
    * Rozsadne prowizje za przelewy miedzynarodowe.
    * Oplata za prowadzenie ponizej 100 zl / miesiac.

    Konta adresowane do malych firm nie spelniaja wiekszosci wymagan. Konta dla
    korporacji sa za drogie. Jest cos po srodku?

    Karol

  • 2. Data: 2006-10-19 16:09:23
    Temat: Re: Sredniozaawansowane konto firmowe
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    A BPH sprawdziles? Zamiast tokena podpis elektroniczny

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-10-19 17:00:21
    Od: "Karol" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    >A BPH sprawdziles? Zamiast tokena podpis elektroniczny

    Likwidowac ich maja ponoc... :-)

    Karol

  • 4. Data: 2006-10-19 17:27:47
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Likwidowac ich maja ponoc... :-)

    Eeeee tam od razu zlikwidować.
    Mają pociąć, czesć wchłonąć czesć opchnąć na rynku.

    Darek

  • 5. Data: 2006-10-19 20:41:05
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Karol napisał(a):
> [...]
    >
    > Konta adresowane do malych firm nie spelniaja wiekszosci wymagan. Konta dla
    > korporacji sa za drogie. Jest cos po srodku?

    Przyjrzyj się ofercie DB PBC.

    Jeżeli chodzi o karty - to polecam prywatną i zaliczka gotówkowa - bo
    oferta DB mało fajna.

    DB jest jedynym znanym mi bankiem, w którym przelew nie wylatyje w
    kosmos, gdy brak środków na koncie.

    Mają dobre kursy przy negocjacjach - chociaż przelewy nie są tanie - to
    przy większych kwotach i tak jest na plus.

    Tanie konto "prawdziwe" ma jeszcze Nordea.

    Generalnie nie znajdziesz konta, które ma wszystkie ficzery przy
    umiarkowanej cenie - albo z czegoś zrezygnujesz, albo będziesz płacił.

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2006-10-20 09:21:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:eh87vr$ua7$1@news.onet.pl...
    >A BPH sprawdziles? Zamiast tokena podpis elektroniczny

    a czasami to i bez niczego przelewy wychodza ;)

  • 7. Data: 2006-10-20 09:40:04
    Od: "Karol" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Catbert" napisał:

    > Przyjrzyj się ofercie DB PBC.

    Dzieki za podpowiedz.

    > DB jest jedynym znanym mi bankiem, w którym przelew nie wylatyje w kosmos,
    > gdy brak środków na koncie.

    Prawda, ze to strasznie denerwujace?

    > Tanie konto "prawdziwe" ma jeszcze Nordea.

    Wlasnie je znalazlem. Wyglada zachecajaco w pakiecie Plus (rozbudowanym) dla
    sp. kapitalowych za 30 zl / miesiac. Masz z nim jakies doswiadczenia?
    Infolinia okazala sie nad wyraz fachowa przy pierwszym kontakcie.

    > Generalnie nie znajdziesz konta, które ma wszystkie ficzery przy
    > umiarkowanej cenie - albo z czegoś zrezygnujesz, albo będziesz płacił.

    Jestem gotow placic, ale w granicach rozsadku. Jakies drozsze, sensowne
    opcje?

    --
    Karol

  • 8. Data: 2006-10-24 21:24:08
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 17:53:49 +0200, Karol napisał(a):

> [...]
    >
    > Konta adresowane do malych firm nie spelniaja wiekszosci wymagan. Konta dla
    > korporacji sa za drogie. Jest cos po srodku?

    A BRE próbowałeś?

    Adam