  • Data: 2015-01-26 14:47:18
    Temat: Re: Sprzedać czy wynająć
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-26 11:59, Budzik wrote:

    > Ale ja tylko przytaczam dane podane przez Liwiusza...

    Hmm, nie widze nic takiego od Liwiusza?

    > Pamietaj ze IMKA pisze, ze to jest stary dom...

    1965 to jest dosc standardowy rocznik budownictwa na wiekszosci
    osiedli skupionych w relatywnie dobrych lokalizacjach. A tym, i
    powierzchnia bedzie sie glownie kierowal potencjalny wynajmujacy.

    Natomiast oczywiscie ze pewnie mozna kupic nowe mieszkanie dosc
    sensownej powierzchni za jakies 300 tysiecy i jednoczesnie
    za wynajem moc oczekiwac znacznie mniejszych pieniedzy bo
    to bedzie jakis daleki Tarchomin, Skorosze czy inne miejsce
    na peryferiach i bez chociazby PKP w poblizu, wiec atrakcyjnosc
    ze wzgledu na ograniczona mobilnosc najemcy spada.

    --

    memento lorem ipsum