  • 1. Data: 2002-12-11 09:21:28
    Temat: Sprawdz bank
    Od: "Joanna Januszyk" <n...@N...gazeta.pl>

    Chce zaciągnąć kredyt mieszkaniowy, ale przed podpisaniem umowy pragnę
    sprawdzić bank, w którym mam go zaciągnąć, niestety nie posiadam żadnej
    informacji na temat, gdzie to mozna sprawdzić. Czytelniku powyższego
    ogłoszenia jeslimożesz mi pomóc prosze o kontakt. Z góry dziękuję.
    Joanna

  • 2. Data: 2002-12-11 09:30:13
    Temat: Re: Sprawdz bank
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Joanna Januszyk" <n...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > informacji na temat, gdzie to mozna sprawdzić. Czytelniku powyższego
    > ogłoszenia jeslimożesz mi pomóc prosze o kontakt. Z góry dziękuję.

    a co chcesz sprawdzić ?

    czy ten bank należy do grupy PKO, PEKAO, KB, ING, HVB, WBK, GE, PBK ?

    jeśli tak to raczej są banki, które nie upadną :)))))

    a swoją drogą to chyba kredyt lepiej brać w banku, który upadnie, może nie
    będzie trzeba spłacać :)

    a poza tym możesz chyba jeszcze sprawdzić warunki umowy - ale banku to nie
    wiem po co ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-11 09:44:45
    Od: m...@g...pl

    > a swoją drogą to chyba kredyt lepiej brać w banku, który upadnie, może nie
    > będzie trzeba spłacać :)

    Nie będzie trzeba spłacać w ratach, tylko jednorazowo resztę zadłużenia?

    Brrr... Mam nadzieję, że się mylę.

  • 4. Data: 2002-12-11 09:51:21
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    m...@g...pl wrote:

    > Nie będzie trzeba spłacać w ratach, tylko jednorazowo resztę
    > zadłużenia?
    >
    > Brrr... Mam nadzieję, że się mylę.

    Niestety nie mylisz się

  • 5. Data: 2002-12-11 10:23:10
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Niestety nie mylisz się

    wydaje mi się, że akurat wariant jednorazowej spłaty jest najmniej
    prawdopodobny
    w końcu zawieramy jakąś umowę, w której są zawarte warunki spłaty kredytu

    wypowiedzenie tej umowy przez bank może nastąpić tylko w przypadkach
    określonych w umowie.

    więc nie wiem jaka byłaby podstawa prawna żądania natychmiastowej spłaty
    całości zadłużenia ? czy w przypadku upadłości przedsiębiorstwa syndyk ma
    prawo żądać uregulowania natychmiastowego wszystkich umów ?

    chyba skieruję pytanie na pl.soc.prawo

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2002-12-11 20:35:16
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    To nie wiesz w jakim banku bierzesz kredyt????
    K.Gryz

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-12-11 22:15:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    m...@g...pl writes:

    > Nie będzie trzeba spłacać w ratach, tylko jednorazowo resztę zadłużenia?
    >
    > Brrr... Mam nadzieję, że się mylę.

    Teoretycznie tak nie powinno byc, ale boje sie, ze wiele (wiekszosc)
    umow kredytowych tak by dzialalo. Wystarczy, ze bank moze wypowiedziec
    umowe (żądajac natychmiastowej splaty) bez wzgledu na dzialania
    kredytobiorcy (np. z "waznych przyczyn", albo i "bez podania przyczyny").

    Inna sprawa, ze to niekoniecznie musi byc dla banku (czy co tam z niego
    zostalo) korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator