  • 1. Data: 2002-12-10 23:27:27
    Temat: BZWBK- TOKEN konto studenta
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    witam czy jest mozliwe wydanie tokena do konta studenta BZ WBK?
    co chce? chce moc realizowac przelewy na dowolne rachunki za pomoca WAP(
    GPRS ERA_ ABONAMENT)
    pozdrawiam marcin
    z jakimi oplata,mi sie to wiaze?

  • 2. Data: 2002-12-11 00:29:33
    Temat: Re: BZWBK- TOKEN konto studenta
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    MAGISTER <w...@w...pl> w <news:at5tjk$s7e$1@news.tpi.pl>
    napisał(a):

    > witam czy jest mozliwe wydanie tokena do konta studenta BZ WBK?

    Obecnie chyba nie. Kiedyś wyglądało to identycznie, jak przy kontach
    "dorosłych" (rozumiem, że mówimy o koncie Konto24 Xtra Student, a nie
    o zwykłym RORze dla studenta), czyli kosztowało 40 zł.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 3. Data: 2002-12-11 09:03:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    nie
    > o zwykłym RORze dla studenta), czyli kosztowało 40 zł.

    No ja mam ;)
    Ale nie jestem pewien, czy czasem jakos nie zmienili tego i znowu nie
    jest dostepny?
    Musisz sprawdzic w swoim oddziale.

  • 4. Data: 2002-12-11 09:42:06
    Od: "John Rambo" <r...@h...pl>

    > witam czy jest mozliwe wydanie tokena do konta studenta BZ WBK?

    Tak !

    > z jakimi oplata,mi sie to wiaze?

    token kosztuje 75 zlotych, potem nie ma dodatkowych oplat...

    JohnRambo

  • 5. Data: 2002-12-11 10:26:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > token kosztuje 75 zlotych, potem nie ma dodatkowych oplat...

    huh - to ja zaplacilem 40 zl :)
    moj jednyny token ;)

    P.S. Wczoraj bylem po KB Karte w KB pobliskim 0- nie bylo Pani ktora
    sie tym zajmuje - bede musial dzisiaj znowu sie pofatygowac - maja
    swietnie rozwiazana obsluge tego kanalu.. eeech

  • 6. Data: 2002-12-11 11:11:30
    Od: "John Rambo" <r...@h...pl>

    Tiak,

    mi sie udalo.... trafilem przypadkowo na promocje....
    otworzylem konto, dostalem token - za friko, gratis.

    ale ostatnio bylem swiadkiem wydawania tokena do
    konta studenckiego (75zl), do konta24 plus (25zl).
    i bez znizki dla studentow !

    Rambo

  • 7. Data: 2002-12-11 11:47:30
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    <news:at6uvk$a1t$2@news.onet.pl> napisał(a):

    > No ja mam ;)

    Ja też (teraz to już znów bym mógł mieć). ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać