    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprawdz bank
    Date: 11 Dec 2002 23:15:25 +0100

    m...@g...pl writes:

    > Nie będzie trzeba spłacać w ratach, tylko jednorazowo resztę zadłużenia?
    >
    > Brrr... Mam nadzieję, że się mylę.

    Teoretycznie tak nie powinno byc, ale boje sie, ze wiele (wiekszosc)
    umow kredytowych tak by dzialalo. Wystarczy, ze bank moze wypowiedziec
    umowe (żądajac natychmiastowej splaty) bez wzgledu na dzialania
    kredytobiorcy (np. z "waznych przyczyn", albo i "bez podania przyczyny").

    Inna sprawa, ze to niekoniecznie musi byc dla banku (czy co tam z niego
    zostalo) korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator