  • Data: 2015-04-16 15:29:23
    Temat: Re: Sposób na pieniądze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" mgnra4$7vb$...@d...me

    > niech zainicjucją konkurencję dla googla - a nie zabierac
    > komus kto latami doszedl do swej pozycji.

    (;

    [z tym nie mogę zgodzić się; on proponuje drogę długą,
    żmudną, niepewną, pełną trudów... grabież jest prostsza,
    łatwiejsza, szybsza, pewniejsza...]

    Moim skromnym [;)] zdaniem nakładanie kary jest tylko jednym
    z wielu elementów uczciwej [;)] walki z nieuczciwą konkurencją,
    która [co tu napisać?...] góruje jedynie swą pozycją monopolisty...
    Na pewno Donald Tusk ma w zanadrzu gotowe rozwiązania problemu
    uwolnienia świata wyszukiwarek z niewoli monopolisty, jakim
    jest forma Google, w tym też ma już gotowe inne wyszukiwarki,
    znacznie lepsze niż nieuczciwe żyjącej firmy Google... [jakoś
    tak... jeszcze tylko trzeba wiedzieć, którędy do kasy...]

    ;)

    > Przed era wyszukiwarki google bylo mase innych wyszukiwarek, które działaly gdy
    google dopiero był w pieluchach.

    () Yahoo!! Gdy stale korzystałem z Yahoo, któregoś razu coś w niej nie
    zaskoczyło, więc użyłem nieufnie Googla... Byłem dosłownie zszokowany!
    Podczas gdy Yahoo dawała jakieś dziwne wyniki, zwykle nietrafne, Google
    wskazywała od razu tam, gdzie trzeba! Długo wiedziałem o Googlach, lecz
    z nich nie korzystałem, bo uważałem, że to nic konkurencyjnego do Yahoo,
    ale gdy raz użyłem Googla, nie wróciłem do Yahoo ani razu, pomijając te
    sytuacje, gdy chciałem po prostu zobaczyć, w czym Google góruje nad Yahoo...

    () Nie kto inny, ale firma Google dała mi za darmo konta m@ilowe pozbawione
    reklam i dziwnych ograniczeń. Konta te funkcjonują bezproblemowo od wielu
    lat -- może i kilkunastu...

    () Wreszcie firma Google dała bezpłatne mapy. Wprawdzie niedaleko ode mnie
    wg tych map domy stoją dosłownie na ulicy a ja mieszkam nie na ulicy
    Krętej, lecz na ulicy Karola Białkowskiego, ale ogólnie mapy Googla dokonały
    rewolucji (w dobrym tego słowa znaczeniu) w moim życiu. :)

    Wiejska 8, Białystok
    53.120348, 23.145090 <-- tutaj domy stoją na ulicy

    () No i Google dają Jutubę, miejsce na własne pliki, archiwizują grupy dyskusyjne...

    Zdumiewa natomiast fakt, iż jedna z najbogatszych firm świata daje niemal wszystko za
    free. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'