  • 1. Data: 2005-01-07 12:22:26
    Temat: Spolki z o.o. w MultiBanku? :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pojawily sie plotki co do rychlej komercyjnej oferty w tym zakresie. Co
    wiecej, testowo juz pierwsze takie rachunki bank prowadzi.
    Szczegoly w dziale Hyde Park PRnews.pl

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-07 12:30:16
    Temat: Re: Spolki z o.o. w MultiBanku? :)
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Marcin Jurczuk wrote:
    > Bardzo mnie ciekawi jak wyglądają takie serwisy np dla z.o.o gdzie do
    > wykonania przelewu sa potrzebne dwa podpisy członków zarządu :)
    > Wszak nie bywa tak, żę dwóch siada i:
    > - Prezesie - podpisuje Pan przelewy na trzy !
    > - Ok nasz drogi członku zarządu ...raz ..dwa ...trzy !

    hmm normalnie ;)

    jeden sie loguje i podpisuje i sie wylogowuje. system zapamietuje ten fakt,
    potem drugi ma chwile i rowniez wykonuje procedure podpisu, a na koniec pani
    ksiegowa/kasjerka widzi ze przelew jest wlasciwie podpisany i klika - wyslij
    (przynajmniej tak to dziala w kb24)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-01-07 12:34:11
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-07, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    Wszak nie bywa tak, żę dwóch siada i:
    - Prezesie - podpisuje Pan przelewy na trzy !
    - Ok nasz drogi członku zarządu ...raz ..dwa ...trzy !

    :>

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-01-07 12:38:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Wszak nie bywa tak, żę dwóch siada i:
    > - Prezesie - podpisuje Pan przelewy na trzy !
    > - Ok nasz drogi członku zarządu ...raz ..dwa ...trzy !

    LOL to zes wymyslil.
    A dlaczego uwazasz, ze musza to za jednym zamachem robic?
    Podpisow to moze byc nawet kilkanascie roznych - i przelew pojdzie jak
    zostana zlozone wszystkie wymagane - nie musza byc w jednym czasie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-07 12:44:38
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-07, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Podpisow to moze byc nawet kilkanascie roznych - i przelew pojdzie jak
    > zostana zlozone wszystkie wymagane - nie musza byc w jednym czasie.

    Właśnie - pytam się z ciekawości bo sam pracuje w z.o.o i wiem jak to
    bywa jak jeden prezes "zapomni" podpisać - ganianie i szukanie go
    "bo przelewy nie mogą wyjść" - tylko u nas wychodzą fax'em.

    Czy takie systemy automatycznie wypuszczają przelew jak są wszystkie
    podpisy czy ktoś to ręcznie robi ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2005-01-07 13:20:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Czy takie systemy automatycznie wypuszczają przelew jak są wszystkie
    > podpisy czy ktoś to ręcznie robi ?

    Moze roznie. W Citi mozna zdefiniowac, ze kto inny przygotowuje przelew,
    kto inny podpisuje, a kto inny wysyla. Ja mialem dwa tokeny i robilem za
    dwoch uzytkownikow. Na jednego szykowalem i podpisywalem, na drugiego
    wysylalem, jakos tak (jak juz jeszcze jeden magik podpisal, bo bylo nas
    trzech i kazdy mial dwa tokeny ;-) ). Bardzo to bylo zabawne (jak juz
    system www zaczal sensownie szybko dzialac).

    Bartol

  • 7. Data: 2005-01-07 17:35:35
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:

    > Czy takie systemy automatycznie wypuszczają przelew jak są wszystkie
    > podpisy czy ktoś to ręcznie robi ?

    W 'dużym' BRE wisza na liscie - do autoryzacji. Dopiero jak podpisza wszyscy
    jest na liscie do _realizacji_.