  • 1. Data: 2005-01-07 08:50:00
    Temat: a BIK jest ostatnio szybki jak blyskawica ;)
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    w razie gdyby komuś zależało na czasie, to może śmiało uderzać do BIK-u:
    27 grudnia wieczorem wysłałem priorytetem zapytanie i wczoraj już dostałem
    "raport konsumencki" ;-)

    AI

  • 2. Data: 2005-01-07 12:16:30
    Temat: Re: a BIK jest ostatnio szybki jak blyskawica ;)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005 09:50:00 +0100, "Adam Iganowicz"
    <i...@w...pl.won.ze.spamem> wrote:

    >w razie gdyby komuś zależało na czasie, to może śmiało uderzać do BIK-u:
    >27 grudnia wieczorem wysłałem priorytetem zapytanie i wczoraj już dostałem
    >"raport konsumencki" ;-)

    Hyhyhy, BIK sie przeniósł na Pruszkowską 17. Mam ich pod sobą :D
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/