  • 1. Data: 2005-08-03 09:08:20
    Temat: Splata kredytu
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    Witam,
    splacam wlasnie kredyt w CHF w PKOBP. Nie posiadam konta w tym banku i co
    miesiac przelewam pieniadze z konta Inteligo na konto w PKOBP sluzace do
    splacania (jest jakas fachowa nazwa tego konta ale nie pamietam jej).
    Do niedawna myslalem, ze na to konto przelewam zlotowki i w dniu, w ktorym
    jest pobierana rata jest wszystko przeliczane po kursie z tego dnia. W ten
    sposob kontrolowalem sobie wysokosc przelewu, zeby na koncie byla zawsze
    wystarczajaca kwota.
    Kiedy zadzwonilem do dzialu ksiegowosci banku PKOBP pani powiedziala mi ze
    przelewane zlotowki sa przeliczane po kursie z godziny w ktorej dotarl
    przelew (a nie jak myslalem ze po kursie z godz 8:00 podawanej na stronie) i
    ze na koncie sa w sumie CHFy. Mam nadzieje ze zrozumiale opisalem sytuacje.
    W takim ukladzie nie wiem jak kontrolowac stan mojego konta do splacania
    kredytu. Wychodzi na to ze co miesiac musialbym dzwonic i pytac o jego stan.
    Macie moze jakies inne pomysly?
    Pozdrawiam
    Piter

  • 2. Data: 2005-08-03 09:28:12
    Temat: Re: Splata kredytu
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dcq1he$c0g$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Witam,
    > splacam wlasnie kredyt w CHF w PKOBP. ......Wychodzi na to ze co miesiac
    > musialbym dzwonic i pytac o jego stan.

    inny pomysł jest taki, że założysz dostęp internetowy i tam będziesz
    sprawdzał
    ewentualnie będziesz sprawdzał na stronie banku kurs walut, obliczał ile
    pobrano na zapłatę raty i wyjdzie ile zostało na rachunku

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-08-03 10:08:15
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie będziesz sprawdzał na stronie banku kurs walut, obliczał ile
    > pobrano na zapłatę raty i wyjdzie ile zostało na rachunku

    Troche uciazliwe takie sprawdzanie, przelewanie. Miesiac w miesiac.
    Moze zaloz sobie jakies tanie konto w pko bp i tam przelewaj kwoty z malym
    zapasem. Zmien dyspozycje zeby sciagali automatycznie co miesiac z tego
    konta. Dbaj tylko o to zeby tam kasa byla na czas a bankbedzie sciagac. Poza
    tym obsluga internetowa kont pkobp (np. Superkonta) tez sie nazywa Inteligo.
    Bedziesz widzial jaki jest stan, ile nadplaciles, ile sciagneli.
    Tez mam kredyt w CHF z kontem w pkobp i dziala to bez zarzutu.