  • 1. Data: 2003-03-27 15:32:20
    Temat: Small prosba...
    Od: "Łukasz Buława" <b...@p...onet.pl>

    Czesc wszystkim,
    Mam pewien problem... otoz chce sobie kupic nowego bike'a, dlatego tez
    poszedlem do rodzicow zeby mi troche dolozyli...
    na to moj ojciec, ktory delikatnie mowiac ma swira na punkcie biznesu ;)
    powiedzial ze jesli chce to mam mu
    zrobic biznesplan :) stad moja prosba czy moglby ktos mi pomoc w napisaaniu
    tego biznesplanu
    (rower kosztuje 1500, ale ja chce aby mi dolozyli 900 zl, 400 zl sam dam a
    reszte pozycze od nich ale to im oddam niedlugo ).
    Dzieki z gory

  • 2. Data: 2003-03-27 18:48:58
    Temat: Re: Small prosba...
    Od: "Robert1" <piotr@_centrum.cz>

    > na to moj ojciec, ktory delikatnie mowiac ma swira na punkcie biznesu ;)
    > powiedzial ze jesli chce to mam mu
    > zrobic biznesplan :) stad moja prosba czy moglby ktos mi pomoc w
    napisaaniu

    Z tym to lepiej na na pl.sci.medycyna

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2003-03-28 09:13:39
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Łukasz Buława napisał:
> [...]
    > powiedzial ze jesli chce to mam mu
    > zrobic biznesplan :) stad moja prosba czy moglby ktos mi pomoc w napisaaniu

    Kupujesz rower zeby zostac kurierem miejskim i dzieki temu zarabiac, czy
    dla przyjemnosci? Bo jesli dla przyjemnosci, to napisz ze rower kosztuje
    1500 zl, a kazda godzina jazdy na nim jest dla Ciebie warta 10 zl i
    bedziesz jezdzil przynajmniej 10 godzin tygodniowo. No i rower sie
    zwroci po 15 tygodniach. ;-)))))))

    Pozycz kase od babci, na pewno nie bedzie miala takich glupich pomyslow
    jak Twoj ojciec. Moze on po prostu nie chce Ci tej kasy pozyczyc, ale
    nie wie jak Ci to powiedziec?

    Bartol

  • 4. Data: 2003-03-28 09:32:07
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> napisał(a):

> [...]

    Na grupie pl.biznes nie dostałeś żadnej sensownej odpowiedzi?