  • 1. Data: 2007-08-27 11:45:23
    Temat: Skandia
    Od: "mark" <m...@g...com>

    Moze ktos mi wyjasni, bo sie zastanawiam, czy to normalne
    ze majac od 13 miesiecy polise MultiPortfel w Skandii
    ze skladka miesieczna 500 zl, wplacilem dotad 6500 zl
    (13 mies. * 500 zl), a jako wartosc zgromadzonych srodkow
    pokazuje mi sie... 6280 zl?

    Nie znam sie na finasach i inwestowaniu, dlatego 100% srodkow
    trzymam w porteflu modelowym PM4. Prawde mowiac nie
    spodziewalem sie cudow, ale tego ze po roku oplacania skladek
    bede na minusie tez sie nie spodziewalem :)

    pzdr
    mark

  • 2. Data: 2007-08-27 11:54:23
    Temat: Re: Skandia
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "mark" <m...@g...com> napisała:

> [...]
    >spodziewalem sie cudow, ale tego ze po roku oplacania skladek
    >bede na minusie tez sie nie spodziewalem :)

    1. Odlicz sobie prowizje
    2. Jest "lekki" dołek na giełdzie
    3. A tak w ogóle to chyba NTG -> pl.biznes.wgpw ?
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")