  • 1. Data: 2007-08-27 13:48:01
    Temat: DB i płatny dostęp do własnych pieniędzy
    Od: plusz <g...@p...com>

    mam kredyt mieszkaniowy w DB
    zmusili mnie, abym wziął również konto i musi tam wpływać
    wynagrodzenie

    do konta jest karta kodów TAN.

    obecnie, po dwóch latach przyszła nowa karta.
    trzeba ją aktywować "przy użyciu konsultanta"

    dzwonię, a pan w słuchawce pyta mnie o ulubiony kolor :)
    wypełniałem jakieś 10 głupich pytań zakładając konto, ale nigdy do
    niczego nie były mi potrzebne.

    mówię, że nie pamiętam.

    jedyna opcja - muszę przedefiniować w oddziale listę pytań - KOSZT 15
    ZŁ !!!

    coś mi nie pasuje - czy taka opłata jest w porządku czy raczej należy
    zgłosić to do arbitra lub nadzoru?
    w żadnym innym banku wydanie/ustanowienie "uwierzytelniacza" nie jest
    dodatkowo płatne.

    co sądzicie?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2007-08-27 21:27:27
    Temat: Re: DB i płatny dostęp do własnych pieniędzy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 15:48, plusz <g...@p...com> wrote:

    > w żadnym innym banku wydanie/ustanowienie "uwierzytelniacza" nie jest
    > dodatkowo płatne.
    >
    > co sądzicie?

    Maja taka pozycje w TOiP
    Jesli podpisywales przy zakladaniu rachunku.....

  • 3. Data: 2007-08-28 08:08:40
    Od: plusz <g...@p...com>

    On Aug 27, 11:27 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Maja taka pozycje w TOiP
    > Jesli podpisywales przy zakladaniu rachunku.....

    nie wszystko co banki mają w TOiP jest zgodne z prawem - zresztą w
    ciągu ostatnich kilku miesięcy było to wielokrotnie nagłaśniane, np. w
    odniesieniu do podwójnej kary za opóźnienie w spłacie KK.

    --
    plusz

  • 4. Data: 2007-08-28 12:46:43
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > mam kredyt mieszkaniowy w DB
    > zmusili mnie, abym wziął również konto i musi tam wpływać
    > wynagrodzenie
    nic nie musi ;-)

> [...]
    >
    > dzwonię, a pan w słuchawce pyta mnie o ulubiony kolor :)
    > wypełniałem jakieś 10 głupich pytań zakładając konto, ale nigdy do
    to jak aktywowales pierwsza karte TAN i dostep do rachunku przez internet?
    do tego sa potrzebne odp na te pytania

    > mówię, że nie pamiętam.
    > jedyna opcja - muszę przedefiniować w oddziale listę pytań - KOSZT 15
    > ZŁ !!!
    to nie wina banku, ze zapomniales, tez taki formularz wypelnialem i
    zrobilem sobie jego kopie, aby nie zapomniec odpowiedzi

    > coś mi nie pasuje - czy taka opłata jest w porządku czy raczej należy
    > zgłosić to do arbitra lub nadzoru?
    jak najbardziej ok jezeli jest w TOiP do konta

    > w żadnym innym banku wydanie/ustanowienie "uwierzytelniacza" nie jest
    > dodatkowo płatne.
    oj jest, poza tym uwierzytelnienie miales gratis, placisz za ponowne
    zdefiniowanie

    > co sądzicie?
    ze bank ma racje

    pozdr.