  • 1. Data: 2007-08-27 08:12:04
    Temat: Polbank - konto internetowe - czy są jakieś haczyki?
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    Czy jakiś użytkownik konta internetowego w Polbanku może się
    wypowiedzieć na jego temat? Przejrzałem TOiP ale nie znalazlem pozycji
    pt. opłata za korzystanie z serwisu internetowego (dla serwisu
    telefonicznego pozycja istnieje). Czy to oznacza, że korzystanie jest
    za darmo? Czy Polbank ma jeszcze inne haczyki?

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2007-08-27 09:03:53
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Czy jakiś użytkownik konta internetowego w Polbanku może się
    wypowiedzieć na jego temat?

    Mam konto od 2 mcy

    Przejrzałem TOiP ale nie znalazlem pozycji
    pt. opłata za korzystanie z serwisu internetowego (dla serwisu
    telefonicznego pozycja istnieje). Czy to oznacza, że korzystanie jest
    za darmo?

    Tak

    Czy Polbank ma jeszcze inne haczyki?

    Słabo działa strona internetowa i narazie niezbyt funkcjonalna, ale można
    przeżyć.
    Narazie wszystko za darmo: opłata za konto i dostęp internetowy, kartę
    debetową, wypłaty z bankomatów Euronetu, przelewy z konta gotówkowego,
    wysokie oprocentowanie konta oszczędzającego - 5%.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 3. Data: 2007-08-27 09:11:08
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Polbank ostatnio poprawił trochę bezpieczeństwo , oraz jego serwer "jakby'"
    rzadzej jest niedostępny.
    Myślę ze warto tam mieć rachunek,jeśli nie podstawowy to jako
    dodatkowy.Obecnie najwyższe oprocentowanie na "ror" , oraz karta debetowa za
    free.Brak również opłat za prowadzenie rachunku zwykłego oraz
    oszczędzającego.Karte można podpiąć do obu rachunków.

    Leon

    s.com...

  • 4. Data: 2007-08-27 09:48:51
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MM pisze:

> [...]
    > telefonicznego pozycja istnieje). Czy to oznacza, że korzystanie jest
    > za darmo? Czy Polbank ma jeszcze inne haczyki?

    jak juz przedmowcy sie wypowiedzieli - haczykow zadnych nie ma,
    praktycznie wszystko za darmo, ale trzeba wykonac jeden myk zeby wyjsc
    na tym najlepiej:

    - zalozyc konto gotowkowe i oszczedzajace
    - traktowac oszczedzajace jako glowne i zawsze jego numer podawac do wplat
    - sprawic sobie karte podpieta TYLKO do oszczedzajacego

    dlaczego tak? otoz zawsze mamy pieniadze na tym oprocentowanym na 5%, a
    za transakcje karta nic nie placimy. roznica jedynie polega na tym, ze
    przelewy internetowe z oszczedzajacego sa drogie, a ze przelew
    wewnetrzny jest darmowy i z tego, i z tego, wiec szybko przelewamy z
    oszczedzajacego na gotowkowy (transakcja w czasie rzeczywistym), a
    nastepnie z gotowkowego na jakis zewnetrzny. tym sposobem za przelew
    zewnetrzny nie placimy nic.

    mam jednak pytanie: posiadam to konto od okolo miesiaca trzymajac forse
    caly czas na oszczedzajacym i niestety na razie nie zauwazylem
    doliczonych odsetek. przychodza one rowno n-tego dnia kazdego miesiaca?
    kapitalizacja comiesieczna czy codzienna? jak to dokladnie jest z tym
    lezeniem kasy iles dni na koncie?

  • 5. Data: 2007-08-27 09:49:42
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    i dodatkowe pytanie: skoro juz w Polbank24 nie ma komunikatu z banku, ze
    nie mozna korzystac z Visty, to znaczy ze juz jest taka mozliwosc? I
    kiedy w koncu bedzie mozliwosc korzystania z firefoxia a nie tylko ie?

  • 6. Data: 2007-08-27 20:31:51
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 27 Sie, 11:49, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > i dodatkowe pytanie: skoro juz w Polbank24 nie ma komunikatu z banku, ze
    > nie mozna korzystac z Visty, to znaczy ze juz jest taka mozliwosc? I
    > kiedy w koncu bedzie mozliwosc korzystania z firefoxia a nie tylko ie?

    Dzieki za wszystkie informacje. Napiszcie jeszcze:
    - jaka jest karta (czipowa/paskowa/na pin/ na podpis)
    - czy mozna nia placic w internecie
    - co oznacza nie-100% online serwis transakcyjny (o czym wspominal
    ktos na grupie) - czy przelewy miedzy kontem oszczednosciowym a
    zwyklym przechodza od razu?

    Pozdrawiam
    MM

  • 7. Data: 2007-08-27 22:02:56
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MM pisze:

    > Dzieki za wszystkie informacje. Napiszcie jeszcze:
    > - jaka jest karta (czipowa/paskowa/na pin/ na podpis)

    visa electron, paskowa, na podpis

    > - czy mozna nia placic w internecie

    bank tego nie gwarantuje, karta ma jednak dodatkowe 3 cyfry w numerze,
    wiec w praktyce podobno bardzo czesto mozna placic w necie

    > - czy przelewy miedzy kontem oszczednosciowym a
    > zwyklym przechodza od razu?

    podobno tak, sam jeszcze nie probowalem

  • 8. Data: 2007-08-28 07:52:13
    Od: k...@o...pl

    > bank tego nie gwarantuje, karta ma jednak dodatkowe 3 cyfry w numerze,
    > wiec w praktyce podobno bardzo czesto mozna placic w necie

    albo można albo nie można... dodatkowe 3 cyfry wszystkie VE mają chyba
    teraz

    Czasem w necie trafia się na strony które i tak nie chcą tego numerka..

  • 9. Data: 2007-08-28 09:21:46
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    k...@o...pl pisze:

    > albo można albo nie można... dodatkowe 3 cyfry wszystkie VE mają chyba
    > teraz

    no to jest loteria i nie ma reguly. nie wiem czy wszystkei banki teraz
    wydaja taka karte, wiem ze na pewno miesiac temu mialem jeszcze stara
    kredyt banku bez tych cyfr

    > Czasem w necie trafia się na strony które i tak nie chcą tego numerka..

    jeszcze nigdy nei placilem karta przez internet wiec sie nie znam :)

  • 10. Data: 2007-08-28 22:40:29
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "waldek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > debetową, wypłaty z bankomatów Euronetu, przelewy z konta gotówkowego,
    > wysokie oprocentowanie konta oszczędzającego - 5%.

    Za wyplate z euronetu przy Lukasie trzeba placic :(