  • 1. Data: 2002-05-20 13:44:06
    Temat: Skandaliczna promocja Citibanku + Chryslera
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Na imprezie promujacej Citi i Chryslera w Warszawie 19.05.2002 za pomoca
    jazd probnych nie bylo zadnych wolnych samochodow do jazd.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Bakula

  • 2. Data: 2002-05-21 06:20:52
    Temat: Re: Skandaliczna promocja Citibanku + Chryslera
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>

    "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> wrote in message
    > Na imprezie promujacej Citi i Chryslera w Warszawie 19.05.2002 za pomoca
    > jazd probnych nie bylo zadnych wolnych samochodow do jazd.

    Same zonate sie trafily ??? I do tego wierne ?? Ot siurpriza ....

  • 3. Data: 2002-05-21 06:53:22
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> wrote in message
    > Na imprezie promujacej Citi i Chryslera w Warszawie 19.05.2002 za pomoca
    > jazd probnych nie bylo zadnych wolnych samochodow do jazd.

    autkiem chlopczyk nie pojezdzil ... jaka szkoda :-((((

  • 4. Data: 2002-05-21 08:46:48
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    WaSyL wrote:

    > "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> wrote in message
    >
    > autkiem chlopczyk nie pojezdzil ... jaka szkoda :-((((

    Nie chlopczyk a 3 letnia dziewczynka - moja coreczka (w foteliku ).
    Miala obiecane i byla zawiedziona :(

  • 5. Data: 2002-05-21 08:48:15
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Jerzy Radzimowski wrote:

    > "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> wrote in message
    >
    > Same zonate sie trafily ??? I do tego wierne ?? Ot siurpriza ....

    Ktos (Citi ?)nie umial policzyc zaproszonych gosci...