  • 1. Data: 2002-05-20 12:15:43
    Temat: czy da sie wyciagnac 4000 z mbanku ?
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Pytanie jak w temacie.

    Jak wyciagnac dzisiaj 4.000 pln z mbanku, majac karte VE ?

    Na stronie mbanku jest informacja:

    Jakie są limity wypłat dla karty Visa Electron?

    - dzienna liczba transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki w oddziałach
    banków - bez ograniczeń

    O jaki oddzial banku chodzi???

    Pozdrawiam,
    PP

  • 2. Data: 2002-05-20 12:40:28
    Temat: Odp: czy da sie wyciagnac 4000 z mbanku ?
    Od: "Andrzej" <k...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Piotrowski <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
    ch napisał:acapdm$124l$...@n...ipartners.pl...
    > Pytanie jak w temacie.
    >
    > Jak wyciagnac dzisiaj 4.000 pln z mbanku, majac karte VE ?
    >
    > Na stronie mbanku jest informacja:
    >
    > Jakie są limity wypłat dla karty Visa Electron?

    1000 zł z bankomatu , 5000 łącznie (bankomaty i POSy)
    > - dzienna liczba transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki w oddziałach
    > banków - bez ograniczeń
    >
    > O jaki oddzial banku chodzi???
    dowolny akceptujący karty visa electron od transakcji w oddziale ba
    nku pobierana jest prowizja 2,5%+ 2,5 zł ( 4000*2,5%+2,5= 102,5 zł)

  • 3. Data: 2002-05-20 12:44:10
    Temat: Re: czy da sie wyciagnac 4000 z mbanku ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2002 14:15:43 +0200,
    osoba podpisana: Piotr Piotrowski <p...@p...pl>
    napisała:
    [...]

    > Pytanie jak w temacie.
    > - dzienna liczba transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki w oddziałach
    > banków - bez ograniczeń
    >
    > O jaki oddzial banku chodzi???

    Inne. Czasami w banku można wypłacić pieniądze na kartę.

    KJ
    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2002-05-20 13:06:14
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie są limity wypłat dla karty Visa Electron?
    > - dzienna liczba transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki w oddziałach

    Chodzi o okienko kasowe lub inny punkt w dowolnym banku, gdzie jest POS.
    Kiedyś wypłacałem tak w PEKAO kiedy bankomat odmawiał wypłaty - POS był
    bardziej uczynny

    --
    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych: