eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami › Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
  • Data: 2020-04-15 15:23:21
    Temat: Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >One są, ale robione w taki sposób, żeby jak najwęższe grono znało
    >szczegóły.
    >Wpadnij na stronę licytacje komornicze i znajdź aktualnie licytowane
    >lokale 3-pokojowe 55-70 m2 przy ul. Sokratesa lub nawet na
    całych Bielanach (ot tak dla przykładu)
    >Jest jeszcze etap przybicia i przysądzenia własności przez sąd (znam
    >przypadki 8 lat).

    Ale to widac sad mial powody, zeby nie zatwierdzic.
    Dluznik mial dobre znajomosci, czy komornik sie nie podzielil ? :-)

    I moze sie zdarzyc temu umowionemu handlarzowi tez ...

    >Fascynuje mnie, jak wielu licytantów uiszcza wadium, wygrywa
    >licytację, a następnie nie płaci pozostałej reszty ceny nabycia i
    >traci wadium - to są kwoty po kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    Jak sie ktos zagalopowal w licytacji ...

    >No ale jakby utracone w ten sposób (przez cichego wspólnika)
    >powiedzmy 40 tys. zł podzielić na 4 lata opóźnienia (skargi,
    >zażalenia, apelacje), to wychodzi mniej niż tysiąc złotych
    >miesięcznie za pozostawanie w swoim zadłużonym lokalu, co więcej za
    >który można dalej sobie nie płacić: CZYSTY ZYSK!!!!!

    Pod warunkiem, ze uda sie te 4 lata przeciagnac.
    A jak sie uda, to po co cichy wspolnik ?

    Ale odsetki od zadluzenia chyba rosna ?

    A uczciwy nabywca chyba i tak ma problem lokatora wyeksmitowac ?

    J.