eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami › Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
  • Data: 2020-04-15 18:44:07
    Temat: Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-15 o 13:35, J.F. pisze:

    > No, banka znow wyrosla pare miesiecy temu, i trudno powiedziec, czy
    > wirus ja skoryguje, czy zlotowka poleci, czy PiS zrobi taka inflacje, ze
    > trzeba bylo kupowac choc sie wydawalo drogo.

    ZTCW banki praktycznie nie dają teraz kredytów na mieszkania, a jeśli
    już to ew. gdy masz 50% + wkładu i warunki średnie.
    Jak nie ma klienta "bogatego", czyli kupującego za wirtualne pieniądze z
    kredytu, który będzie spłacał z wynajmu itd. to klient gotówkowy ma
    przestrzeń do kręcenia nosem na cenę.
    Tak, czy siak ja bym teraz mieszkania nie kupił, ani na kredyt, ani za
    gotówkę nawet za cenę 50% ostatniej "rynkowej". Po prostu nie robiłbym
    żadnych ruchów.