eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami › Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
  • Data: 2020-04-15 18:49:04
    Temat: Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-15 o 13:57, Kris pisze:

    > Błąd
    > Komornik sprzeda za tyle za ile ktoś wylicytuję

    Błąd polega na stosowaniu formy pierwszej osoby lp, gdy w zdaniu powinna
    być forma os lp. Czyli "... za ile ktoś wylicytujE", wylicytuje, a nie
    wylicytuję. Wylicytuję, to ja wylicytuję w przyszłości, albo nie wylicytuję.

    > Cena cena wywołania bedzie równa 3/4 sumy oszacowania

    I na pierwszej licytacji niesprzedane.
    W drugim podejściu można zejść niżej, a w trzecim jeszcze niżej.

    > Pomijasz etapy szacowania, ogłaszania i licytacji

    Wszystko w swoim czasie, tak żeby było legalnie. Szacować, to my umiemy,
    tak żeby wyszło ile trzeba. Ogłaszać też wiemy jak, żeby było zgodnie z
    przepisami, że ogłoszono publicznie, ale żeby pies z kulawą nogą oprócz
    zaprzyjaźnionego królika tego ogłoszenia nie przeczytał.