eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami › Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
  • Data: 2020-04-15 16:02:45
    Temat: Re: Sad Okregowy - Odfrankowienie sprzeczne z unijnymi przepisami
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 15:25:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A jak sie uda, to po co cichy wspólnik ?
    Z takimi przypadkami jak ącki pisze się nie spotkałem
    Ącki dużo fantazjuje wiec może i to są jego kolejne fantazje
    Spotkałem się z sytuacjami gdzie na licytacji jest 4-5 kupujących i jeden z nich
    proponuje pozostałym kilka tysięcy do podziału, do łap żeby ceny nie podbijali. Ale z
    racji tego ze to ryzykowna zagrywka nie jest to jakoś powszechne.
    No i te 3/4 ceny wywoławczej to nie zawsze jest jakaś okazja rynkowa.
    Często się zdarza że na pierwszej licytacji nie ma chętnych, a suma oszacowania na
    drugiej to 2/3 oszacowania i taniej sprzedać nie można.
    I tez czasami nie ma kupujących.