  • From: "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SWIFT - pytanko
    Date: Sat, 16 Feb 2002 00:21:47 +0100

    "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> wrote in message
    news:a4k18q$j3c$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Dostałam przelew, SWIFT-owy, bo z zagranicy. Osoba wysyłająca pieniądze
    > wysłała (jak twierdzi) $ileśtam, na moje konto trafiło $ileśtam - $25 -
    > prowizja mojego banku (niedużo). Ponieważ zdarza się to kolejny raz
    > (poprzednim razem w Citi, teraz w Inteligo), mam pytanie -- czy
    > zwyczajnie trafiłam na prowizję banku nadawcy ściąganą przy nadaniu
    > przelewu, czy jest to jakiś tajemniczy haracz na łączach

    FAQ Inteligo:
    11.

    Czy będę ponosić jakieś opłaty związane z przewalutowywaniem i
    księgowaniem środków z przelewów w innych walutach?

    Za wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo dokonany za pośrednictwem
    systemu SWIFT pobieramy opłatę w wysokości 0,2% kwoty wpływu (min. 10 PLN,
    max. 100 PLN).

    Pozdrawiam

    Emil

    begin 666 trans.gif