  • Data: 2002-02-16 09:51:36
    Temat: Re: SWIFT - pytanko
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Emil Wawrzycki <e...@p...pl> wrote:
    > Czy będę ponosić jakieś opłaty związane z przewalutowywaniem i
    > księgowaniem środków z przelewów w innych walutach?

    > Za wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo dokonany za pośrednictwem
    > systemu SWIFT pobieramy opłatę w wysokości 0,2% kwoty wpływu (min. 10 PLN,
    > max. 100 PLN).

    jakbyś czytał uważnie, to zauważyłbyś, że o odjęciu tej prowizji
    NAPISAŁAM, wiedziałam o niej i nie była to kwota znacząca. do tego
    wyraźnie zostało wyszczególnione, że taka właśnie prowizja została
    sczesana przez inteligo. kwota, którą *prócz* tego mi odjęto mnie
    interesuje i o to pytam.

    a.
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----