  • Data: 2021-05-12 10:34:01
    Temat: Re: SN I franki
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powinni też zapytać mnie jako frankowicza ;-)

    Ale UWAGA! Moja opinia o moim kredycie jest bardzo POZYTYWNA.
    Nie chcę nic zmieniać.

    ALE... Chcę aby karę poniosły osoby/banki za łamanie prawa przez
    podszywanie się pod nazwę kredytu hipotecznego z "towarem czysto
    spekulacyjnym i umieszczanie klauzul niedozwolonych w umowach.

    Takie odwlekanie PROSTEJ SPRAWY świadczy tylko o uległości "niezawisłych
    sadów" wobec lobbingu banksterki.

    Mówiłem że sądy trzeba wypalać GORĄCYM ŻELAZEM ;-)