  • Data: 2021-05-12 17:51:39
    Temat: Re: SN I franki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 16:00:00 +0200, Wojciech Bancer wrote:
    > [...]
    >
    > ZBP też nie. :P

    Ale skupia banki, ktore udzielaly.
    Choc ... jesli prosimy banki o opinie, to wypadaloby tez poprosic
    frankowiczow o opinie :-)

    > A i jeden, i drugi wypowiadali się dość jednoznacznie.

    NBP juz za Glapinskiego ?

    > Myślę że tak.

    > No ale banki czekają z ugodami do orzeczenia. :)

    A jak bedzie niepomyslne?

    Choc ... jakby tak proponowaly dobrowolne umowy, np na przejscie kwote
    PLN i odsetki PLN, a potem SN orzekl, ze sie nie nalezy ... oj, wk* by
    sie klienci dwa razy :-)

    > Z tego co czytałem, to osobno.
    > Ale przy znanej wykładni SN, to będzie już wtedy krótka piłka.

    Eee tam, skoro inne sprawy mozna przedluzyc, to i te :-)

    J.