  • Data: 2017-01-10 17:23:05
    Temat: Re: SKOKi bez nadzoru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:58750667$0$5141$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2017-01-10 o 16:24, J.F. pisze:

    >Nie jestem fachowcem ale ustawa tu nie naciskała ;-) "Władca z
    >nadzoru" :-) nie musiał tego tak zrobić ale robił wbrew rozumowy a na
    >korzyść bankowi bo więcej "masy" będzie.

    Na korzysc innych bankow, bo SK-bankowi to juz chyba wszystko jedno.

    Chetnie bym poznal szczegoly.

    >Zgłoszenie się teraz jako poszkodowany powoduje ustawienie na końcu
    >kolejki po wypłaty od syndyka.

    Ta kolejnosc jest ustawowo regulowana.

    >Pomyślcie teraz przez sekundę przed podpisaniem umowy kredytowej w
    >jaki g... się pakujecie :-)

    Podpisac w banku, ktory finansuje tez budowe budynku ?

    Czy jeszcze gorzej - syndyk budynek i tak sprzeda, grosza nie zwroci,
    ale splaty kredytu bedzie sie domagal :-)

    J.