  • 1. Data: 2003-03-12 21:14:00
    Temat: Re: SKOK - ktos z tego korzysta?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    11 Mar 03 18:56, Tomasz Rojek pisal do All:

    TR> No to kolejne pytanie: czy są SKOKi z dostępem przez internet?

    Wątpie, - może "Stefczyk" coś planuje.
    Nie wiem, - do lokat internet jest zbędny.

    TR> Jestem leniwy ;-)

    Ja też ;), ale gdy oprocentowanie potrafi ~2x przebić najlepsze banki, to
    uważam, że trud został należycie wynagrodzony :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-03-14 08:00:21
    Od: "Tomasz Rojek" <t...@p...onet.pl>

    > Wątpie, - może "Stefczyk" coś planuje.
    Zainteresuję się...

    > Nie wiem, - do lokat internet jest zbędny.
    Chodzi mi o jakiś sposób śledzenia stanu konta via internet (może i wap?),
    no i od czasu do czasu gdy przyjdzie potrzeba wybrać to i owo z konta.

    > Ja też ;),
    Witam w klubie (wodnik???) ;-)

    > ale gdy oprocentowanie potrafi ~2x przebić najlepsze banki, to
    > uważam, że trud został należycie wynagrodzony :)
    Pewnie tak, ale żeby się ruszać do SKOKu aby sprawdzić stan oszczędności,
    lub dokonać wypłaty to mi się nie uśmiecha...

    Tomasz Rojek

  • 3. Data: 2003-03-14 20:09:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Rojek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zainteresuję się...

    Nie masz co tracić czasu. Nie w najbliższym czasie --> nie w tym roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko