    From: "Tomasz Rojek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOK - ktos z tego korzysta?
    Date: Fri, 14 Mar 2003 09:00:21 +0100

    > Wątpie, - może "Stefczyk" coś planuje.
    Zainteresuję się...

    > Nie wiem, - do lokat internet jest zbędny.
    Chodzi mi o jakiś sposób śledzenia stanu konta via internet (może i wap?),
    no i od czasu do czasu gdy przyjdzie potrzeba wybrać to i owo z konta.

    > Ja też ;),
    Witam w klubie (wodnik???) ;-)

    > ale gdy oprocentowanie potrafi ~2x przebić najlepsze banki, to
    > uważam, że trud został należycie wynagrodzony :)
    Pewnie tak, ale żeby się ruszać do SKOKu aby sprawdzić stan oszczędności,
    lub dokonać wypłaty to mi się nie uśmiecha...

    Tomasz Rojek