  • 1. Data: 2003-01-14 12:13:51
    Temat: SKOK - czy oplaca sie tam oszczedzac?
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,

    No wlasnie czy macie jakies doswiadczenia z oszczedzaniem w SKOKach???
    Czy jest to bezpieczne czy raczej nie?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-14 17:03:45
    Temat: Re: SKOK - czy oplaca sie tam oszczedzac?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > No wlasnie czy macie jakies doswiadczenia z oszczedzaniem w SKOKach???
    > Czy jest to bezpieczne czy raczej nie?
    > Mariusz

    SKOK-i nie są bankami, tylko spółdzielnią i nie mają
    gwarancji w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym.
    Joker

  • 3. Data: 2003-01-14 17:24:31
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Joker">

    > SKOK-i nie są bankami, tylko spółdzielnią i nie mają
    > gwarancji w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym.
    > Joker

    I dlatego wymyśliły sobie korzystniejsze ubezpieczenie w Krajowej SKOK ;-)
    Do 22.500 euro - 100% wkładów.
    http://x-lecie.skok.pl/_body.php?o=bezpieczenstwo&d=
    bezpieczenstwo

    Bogdan

  • 4. Data: 2003-01-14 17:47:23
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Joker">

    > I dlatego wymyśliły sobie korzystniejsze ubezpieczenie w Krajowej SKOK ;-)
    > Do 22.500 euro - 100% wkładów.
    >Bogdan

    Dobrze powiedziałeś - wymyśliły, ponieważ to jest ich
    wewnętrzna gwarancja.
    Joker

  • 5. Data: 2003-01-14 19:07:12
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Joker"

    > Dobrze powiedziałeś - wymyśliły, ponieważ to jest ich
    > wewnętrzna gwarancja.
    > Joker

    Oczywiście. Tak samo jak BFG. W końcu to tylko "zrzutka" działających banków
    na bankruta. Uważasz że jeżeli BFG ma "podkładkę" w postaci ustawy, to jest
    wart więcej?

    Bogdan

  • 6. Data: 2003-01-14 19:51:35
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > No wlasnie czy macie jakies doswiadczenia z oszczedzaniem w SKOKach???
    > Czy jest to bezpieczne czy raczej nie?

    Dla małych kwot (poniżej 100 tys. zł) można się skusić.

  • 7. Data: 2003-01-14 20:35:50
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    banków
    > na bankruta. Uważasz że jeżeli BFG ma "podkładkę" w postaci ustawy, to

    oczywiscie ze bfg warte jest wiecej, chocby dlatego, ze ma gwarancje skarbu
    panstwa - a jesli skok zbankrutuje - to bez watpienia wraz z podleglym mu
    wymyslonym gwarantem

  • 8. Data: 2003-01-15 00:42:01
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za berdycz <p...@b...pl> w poście
    news:b01pn5$bk6$1@news.tpi.pl napisał:

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dla małych kwot (poniżej 100 tys. zł) można się skusić.

    A jak tam jest z tymi składkami? Ile i co ile trzeba płacić??
    Mam 13k zł do zainwestowania i nie wiem gdzie to wsadzić żeby mieć najwięcej
    %
    (zobacz parę postów wyżej)

    Marcin Lubojański
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 9. Data: 2003-01-15 16:06:29
    Od: "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl____Wrote:

    > oczywiscie ze bfg warte jest wiecej, chocby dlatego, ze ma gwarancje
    skarbu
    > panstwa - a jesli skok zbankrutuje - to bez watpienia wraz z podleglym mu
    > wymyslonym gwarantem

    W Polsce działa 115 SKOKów (daje to w sumie ponad 760 placówek)
    jeżeli ktos sądzi, że upadłośc 1 czy 2 SKOKów zachwieje działalnością
    Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych SKOK to jest śmieszny!
    Zresztą SKOK-i w przeciwieństwie do banków mają bardzo ograniczone
    pole manewru jeżeli chodzi o inwestycje(nadwyżki mogą inwestować jedynie
    w bezpieczne instrumenty finansowe jak obligacje Skarbu Państwa,
    lokaty w bankach do wysokości gwarantowanej przez BGF itp.
    Art.30(Dz. U.1996 Nr 1, poz 2)

  • 10. Data: 2003-01-15 16:30:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Darek"

    > W Polsce działa 115 SKOKów (daje to w sumie ponad 760 placówek)
    > jeżeli ktos sądzi, że upadłośc 1 czy 2 SKOKów zachwieje działalnością
    > Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych SKOK to jest śmieszny!

    w dziesiejszej Wybiorczej jest na stronie 28 artykul "SKOK-ow ci u nas
    dostatek" - jest tam i o bezpieczenstwie (nie upadl zaden SKOK - inne
    najwyzej przejumuja slabsze SKOKI) i taka ciekawostka, ze SKOK moze zalozyc
    kazdy - wystarczy ze 10 osob zarejesruje dzialalnosc w sądzie a zarzad SKOKu
    zda egzaminy z finansów.
    *** blad ***