  • 1. Data: 2003-01-14 11:18:49
    Temat: gdzie konto dla stowarzyszenia?
    Od: ".Kamil." <g...@g...com>

    hej

    mam pytanie: naleze do stowarzyszenia non profit i musimy zalozyc konto w
    banku. nie ukrywam, ze zalezy nam na tym, zeby zaoszczedzic te kilkaset
    zlotych rocznie w zwiazku z oplatami. macie jakies propozycje?
    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-14 12:08:52
    Temat: Re: gdzie konto dla stowarzyszenia?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b00rr0$gv9$1@news2.ipartners.pl, .Kamil. wrote:
> [...]
    > konto w banku. nie ukrywam, ze zalezy nam na tym, zeby zaoszczedzic
    > te kilkaset zlotych rocznie w zwiazku z oplatami. macie jakies

    Dotychczas najczestsza odpowiedzią na takie pytania był BOŚ.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-14 12:16:46
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    .Kamil. wrote:
> [...]
    > banku. nie ukrywam, ze zalezy nam na tym, zeby zaoszczedzic te kilkaset
    > zlotych rocznie w zwiazku z oplatami. macie jakies propozycje?

    Może po prostu zapytaj u źródeł. Na stronach banków zazwyczaj jest
    jakiś kontakt. Jeżeli nie chcesz dzwonić, to wyślij maila. Bedziesz
    miał czarno na białym.

    --
    Piotrek Miller | pe_em70NOSPAM(at)poczta.onet.pl
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."

  • 4. Data: 2003-01-14 22:40:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pekao, PKO BP ?