  • 1. Data: 2003-01-14 12:06:25
    Temat: kredyt hipoteczny - nic nie rozumiem
    Od: w...@o...pl

    We wrześniu ubiegłego roku wziąłem kredyt hipoteczny w wysokości 14460 (USD) na
    10 lat w stałych ratach. Kiedy spłaciłem pierwsze trzy raty, otrzymałem nowy
    harmonogram spłaty kredytu i moją uwagę zwróciła pozostała kwota kapitału do
    spłacenia, która obecnie wyniosła 14468 (USD). Jak to możliwe żeby kapitał
    kredytu rósł w trakcie spłaty??!!

  • 2. Data: 2003-01-14 12:39:36
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - nic nie rozumiem
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    w...@o...pl writes:

> [...]
    > spłacenia, która obecnie wyniosła 14468 (USD). Jak to możliwe żeby kapitał

    Tak, jeśli rata jest niższa od należnych odsetek. Acz dla kredytu
    walutowego wydaje mi się to dość dziwne.

    Wyjaśnij sprawę i to szybko.

  • 3. Data: 2003-01-14 13:09:53
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > spłacenia, która obecnie wyniosła 14468 (USD). Jak to możliwe żeby kapitał

    Domyślam się, że to był kredyt denominowany. Jednakże po trzech spłatach
    pozostały kredyt (w walucie a nie w złotych) musi być zawsze mniejszy. Chyba,
    że wartość 14460 USD to przydzielony kredyt pomniejszony o prowizję. Koniecznie
    sprawdz jak najszybciej. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-01-14 14:35:35
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > że wartość 14460 USD to przydzielony kredyt pomniejszony o prowizję.

    Wszelkie opłaty, w tym także prowizję zapłaciłem z własnych środków w momencie
    przyznania kredytu.
    Co oznacza, że kredyt był denominowany?

  • 5. Data: 2003-01-14 17:52:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    do
    > spłacenia, która obecnie wyniosła 14468 (USD). Jak to możliwe żeby kapitał

    najprostsza metoda - zapytaj w banku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-14 19:22:26
    Od: t...@p...onet.pl

    Chyba,
    > Koniecznie
    >
    > Wszelkie opłaty, w tym także prowizję zapłaciłem z własnych środków w
> [...]
    To znaczy, że wypłacili Ci w złotówkach.