  • Data: 2003-06-25 12:42:40
    Temat: Re: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:bdc4f4$t8o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Coś mi się wydaje, że nie obędzie się bez starego, dobrego powództwa
    > cywilnego.

    dokladnie - radze zlozyc pozew z kopia do nich oczywiscie, albo zaraz ci to
    wyplaca, albo wraz z kosztami :-) jest tylko pytanie czy masz jakies oparcie
    prawne by taki pozew zlozyc (oczywiscie mozna sie tez oprzec o metne pojecie
    "dlugiego terminu") ale byc moze jest jakis zapis regulaminowy - z ktorgo
    moze wynikac ten "dlugi termin" i ze jest on zgodny z ich normami - radze
    wczesniej poczytac odpowiednie zapisy (bo mnie wydaje sie, ze to moze byc
    nawet znacznie dluzszy termin, np po "walnym zgr", ale sprawdzac mi sie nie
    chce poprostu :-)) )