  • Data: 2003-06-27 08:54:12
    Temat: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik NETborg <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...

    > Kolego. W ustawie o SKOK jest napisane, że udziały są wypłacane
    > po zakończeniu roku bilansowego SKOK przy założeniu, że
    > wystąpiłes z Kasy w pierwszej połowie roku bilansowego w
    > przeciwnym wypadku po zakończeniu następnego.

    Tyle to i ja wiem z ustawy o spółdzielczych kasach
    oszczędnościowo-kredytowych. Jednak chodzi o całą
    resztę i tutaj przeginają.
    Zresztą za słabą mam wiedzę prawniczą, wolę wykorzystać
    wiedzę dostępnych prawników którzy z radością pomogą.

    W każdym razie wspomniany wcześniej Grobelny to mały
    pikuś do SKOK-u. Na moją ocenę jak na razie wyłudzają
    małe kwoty od ludzi którzy nie chcą, nie mają możliwości,
    nie potrafią dochodzić małych kwot rzędu kilkuset zł.
    Może testują do jak wielkich kwot ludzie machną ręką?
    Jak tylko otrzymam tekst wniosku w postępowaniu
    uproszczonym zaraz go wrzucę na grupę.
    Ad