  • Data: 2003-06-27 06:52:46
    Temat: Re: SKOK - Gdynia nip: SKOK - Gdynia niew SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: n...@w...pl (NETborg) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-06-2003 o godz. 23:20 Adherent napisał(a):

    > Użytkownik Karol <a...@b...poczta.onet.pl> w wiadomości
    do grup

    > Naturalnie.
    > Będę dochodził zwrotu pieniędzy w postępowaniu uproszczonym.
    > Wrzucę wzór pisma do SKOK i do Sądu na grupę, powinno
    > się przydać innym mającym problemy z odzyskaniem pieniędzy
    > od SKOK im S. Stefczyka.
    > Ad.

    Kolego. W ustawie o SKOK jest napisane, że udziały są wypłacane
    po zakończeniu roku bilansowego SKOK przy założeniu, że
    wystąpiłes z Kasy w pierwszej połowie roku bilansowego w
    przeciwnym wypadku po zakończeniu następnego. Jeżeli chodzi o
    wypłatę z konta IKS to dokonuje się jej raz do roku w terminie
    wyznaczonym przez daną SKOK. Tak świadcczy o tym statut oraz
    ustawa. Dodatkowo SKOK może potrącić z twoich oszczędności kwotę
    zaległych kredytow do wysokości pełnej nalężności + opłaty karne.

    Pozdrawiam,
    NETborg

    -
    Bądź pierwszy! Zarabiaj więcej! Codziennie!
    UWAGA! Sprawdź promocję! < http://inwestycje.wp.pl >