  • Data: 2003-06-28 17:04:12
    Temat: Re: SKOK - Gdynia nip: SKOK - Gdynia niew SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    -
    > Bądź pierwszy! Zarabiaj więcej! Codziennie!
    > UWAGA! Sprawdź promocję! < http://inwestycje.wp.pl >
    >

    > Ludzie jak czytam takie bzdury to aż mi słabo !!!
    Kolego NETborg jak cos piszesz to sięgnij do źródeł i nie wprowadzaj ludzi w
    błąd !!! Jestem człowiekiem, który od jakiegoś czasu interesuje się
    spółdzielczością u nas w Polsce - a z mojej wiedzy wynika że akurat SKOK do
    niewypłacalności ma daleko. To co ty piszesz to pomieszanie z poplątaniem !!!
    Proponuję koledze i autorowi tej wypowiedzi zapoznać się z Regulaminem i
    Statutem SKOK i dopiero o tym pisać bo może byc tak Panowie że to was SKOK
    pozwie do sądu o pomówienie i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji.