  • Data: 2015-03-02 00:03:10
    Temat: Re: SKBank - koniec promocji
    Od: Karol <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-28 19:14, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Ja na pewno dla zasady ich odwiedzę. W ostateczności wezmę kartę i
    > nawalę im tyle środków by mi się te 3 zł zwracało wielokrotnie.
    > Tylko czy ta karta nie ma żadnych innych opłat za wydanie/wznowienie?
    > Bo jakoś się nie spieszą z wysłaniem mi tych informacji, a ja z tej ich
    > strony korzystać nie umiem. Kiedyś o cennik trzeba było pisać mailem.

    Cennik można "łatwo" zlokalizować. Leży na stronie "O banku" ->
    "Informacje i komunikaty" -> "Informacje niezbędne". Proste. Nie widzę
    żadnych dodatkowych opłat za kartę, ale się nie zagłębiałem.

    Zresztą cennik na maila to jeszcze nic. Ostatnio Skbank uraczył mnie
    ankietą, którą można wypełnić i... wydrukować i... odesłać pocztą lub
    zanieść do placówki. Zadbali o wygodę klientów jak nikt inny. Początki
    internetu w Polsce się przypominają.

    > A może mnie nie uraczą podwyżkami? Bo chyba musieliby mnie powiadomić 2 czy 3
    miesiące wcześniej.

    Może milionerów oszczędzili ;)