  • Data: 2015-02-24 03:01:40
    Temat: Re: SKBank - koniec promocji
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyslalem zapytanie do Federacji konsumentow, czy takowe dzialanie z
    zamykaniem lokat nie podpada pod klauzule niedozwolone, tez musze czekac do
    sierpnia, jak skonczy mi sie lokata otwierana przez net. Na szczescie
    rentierskie i inne otwierane w placowce nie wymagaja konta.
    Funkconalnosc ich serwisu jest na poziomie lat 90 z bankow komercyjnych,
    takze po paru miesiacach mocno sie rozczaruja, bo bedzie masowe zamykanie
    tych kont. Pierwsze oplaty na koniec kwietnia.
    Bank sam sobie strzelil w stope, bo chyba nie wie, jaka jest konkurencja
    bankow komercyjnych. Lokaty rentierskie o dluzszym terminie mozna zalozyc w
    placowce, oraz walutowe i do tego nie potrzeba dostepu przez net (i tak on
    na to nie pozwala). Lokaty przez e-banking szczegolnie te o krotszych
    terminach sa juz ponizej oferty w wielu bankach komercyjnych, takze
    zamkniecie tego konta internetowego to tylko kwestia czasu dla wielu osob.

    Użytkownik "PP" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-02-23 o 21:25, Karol pisze:

    > Chodzą słuchy, że osoby, które posiadają u nich lokaty na dłuższe
    > okresy, a które nie zaakceptują zmian w regulaminie opłat i prowizji
    > stracą wszystkie odsetki.

    Sam myślałem czy by nie zamknąć samego konta a zostawić lokaty +
    ewentualnie darmowy rachunek avista.
    Ale niestety zgodnie z ich nieszczęsnym regulaminem: w momencie
    zamknięcia konta osobistego ror zamykają dostęp do konta przez internet
    (EKD), a zamykając EKD zamykają wszystkie lokaty....