  • Data: 2015-11-23 14:41:06
    Temat: Re: SK Bank upadł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Bogacz" 5652e3f2$0$652$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli nie, to chyba to nie jest najlepszy moment na wymianę?

    Dobrym momentem była wojna o Krym. Wówczas należało zadecydować -- padną
    USA, czy padnie FR. Ja postawiłem na wyczerpującą wojnę ekonomiczną, która
    będzie dla FR kosztowna, ale w wyniku której FR nie upadnie zupełnie. Na
    dolary amerykański nie postawiłem z sympatii do separatystów i niechęci do
    Achmetowa oraz pseudodemokracji zachodniej. Zwyżka dolara była konieczną
    konsekwencją wojny ukraińskiej -- aby ludzie postawili na USA, potrzebne
    było podbicie wartości dolara.

    Wówczas nie wiedziałem tego że w archiwach KBG Angela Merkel figuruje
    jako dziecko Adolfa Hitlera. Wiedziałem tylko o jej przeszłości w Stasi.

    Mogłem natomiast przewidzieć zaangażowanie FR w wojnę syryjską?
    Wiedziałem od dawna, że FR po prostu szuka zatrudnienia dla swojej armii.

    USA, FR, Chiny i Indie -- te państwa rywalizują o rynek, jakim jest wojna.
    USA nie tylko eksportują armię, ale też i wojnę -- można powiedzieć więc,
    że USA zapewniają kompleksową usługę. ;) Czy pozostałem państwa także
    jakoś destabilizują świat, aby móc wysłać pomoc ;) swych wojsk? -- tego
    nie wiem, czy raczej nie znam zakresu/rozmiaru/skuteczności takich akcji. :)

    Dla mnie wojna syryjska to wojna o surowce Afryki. Wiem, że geograficznie
    Syria nie leży w Afryce, ale tutaj nie chodzi o sztuczny podział geograficzny
    a o podział gospodarczy, etniczny, polityczny...

    Skoro Angela Merkel figuruje w archiwach KGB jako dziecię Hitlera -- radzieccy
    ludzie przygotowali ją do etatu kanclerskiego ponad pół wieku temu. Zapewne obok
    niej -- przygotowali masę innych swoich ludzi, jednak nie przygotowali tak milionów.
    Zatem radzieccy towarzysze mają duży wpływ na obsadę stanowisk zachodniej Europy? :)
    Albo choćby dobrze przewidują przyszłość...

    Diabli wiedzą, co teraz pójdzie w górę a co w dół.
    FED powie swoje, wojny -- swoje...
    Imigranci i KGB -- swoje... ;)

    Wróżenie z fusów tu na nic.

    FR z USA i zachodnią Europą podziela pomiędzy siebie łupy Afryki, przy okazji
    obłaskawiając Izraela żądnego krwi Baszszarowej, Wenezuela (ropa naftowa) niebawem
    upadnie, ale nie zniknie potrzeba torpedowania prac nad produkcją alternatywnych
    źródeł energii potrzebnej do samochodów... (niska cena ropy naftowej zniechęca do
    prac nad paliwem alternatywnym)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'