  • Data: 2015-11-25 22:10:33
    Temat: Re: SK Bank upadł
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    b...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <9...@g...c
    om>...
    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 12:53:36 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    >Tak, listem. Każdy posiadacz IKE /IKZE w ciągu 30 dni od zgłoszenia przez KNF
    wniosku o
    >upadłość, otrzyma od zarządcy komisarycznego informację na piśmie o trybie dalszego
    >postępowania.
    >Nie będzie "transferu" z automatu, klient musi zawiadomić o takim wyborze podając
    numer
    >rachunku nowo założonego IKE.

    Źle się wyraziłem. Oczywiście nie "automat" bo nie wiedzą dokąd
    przetransferować ale że domyślną i stręczoną opcją będzie transfer
    a wypłata wymagałaby dodatkowych czynności i np. czasu.
    Z drugiej strony z punktu widzenia powyborczego budżetu podatek
    przy wypłacie byłby łakomym kąskiem. Ktoś wie Ile osób miało IKE
    w SK. Albo chociaż ile to było kasy?

    Dzięki za potwierdzenie bo choć warunki IKE w zasadzie znam, nie
    znalazłem opisu sytuacji wielokrotnego zakładania i likwidowania
    IKE. Chyba że w moich postach...
    A SK dawał 5,5%. Ile dają inne "lokatowe" IKE? Pewnie WIBOR+0,nic?

    Arek