  • 1. Data: 2004-03-12 11:39:53
    Temat: SEB przez VWbank - ktos korzysta?
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    no wlasnie jak w temacie. Przymierzam sie i nie wiem czy warto- wiem
    wiem w mbanku mam za darmo ale co oprocz tego?

    maciek

  • 2. Data: 2004-03-12 11:50:00
    Temat: Re: SEB przez VWbank - ktos korzysta?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    maciej wrote:

    > no wlasnie jak w temacie. Przymierzam sie i nie wiem czy warto- wiem
    > wiem w mbanku mam za darmo ale co oprocz tego?

    To juz nie wystarczy ze nie music placic prowizji od wplat w mBanku? Maja cos
    doplacac ;-) ?
    AFAIK wplaty za posrednictwem WVbank sa obciazone prowizja - wiec po co?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-03-12 12:18:20
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > To juz nie wystarczy ze nie music placic prowizji od wplat w mBanku? Maja cos
    > doplacac ;-) ?
    > AFAIK wplaty za posrednictwem WVbank sa obciazone prowizja - wiec po co?

    chyba niefortunnie deko sie wyrazilem. Mam konto w VW i tak sie
    zastanawiam nad SEB. Jakos nie mialem zaszczytu miesc konta w mbanku :)

    maciek

  • 4. Data: 2004-03-12 13:06:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    maciej wrote:

    > chyba niefortunnie deko sie wyrazilem. Mam konto w VW i tak sie
    > zastanawiam nad SEB. Jakos nie mialem zaszczytu miesc konta w mbanku
    > :)

    IMHO lepiej otworzyć bezpośrednio tutaj:
    https://www.ofi.pl/efund/index.asp?fc=seb&src=ofi&np
    =login
    daje to dostęp intermetowy, co osobiście sobie cenię.
    Albo pomyśl jednak o mBanku. Koszty to w końcu tylko 50 gr od transferu na
    zewnątrz a unikasz opłat nawet 4% od akcyjnych.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-03-12 17:23:06
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Albo pomyśl jednak o mBanku. Koszty to w końcu tylko 50 gr od transferu na
    > zewnątrz a unikasz opłat nawet 4% od akcyjnych.

    HMM a wiesz co?? Jak byś założył nowy rejestr w SEB3 do nowego konta i nabył
    poprzez wpłatę na dany rejestr.Przelewy są bez opłat..Niektóre FI mają bez
    opłat tylko że sprawdzać musisz na ich stronie wycenę i niema bajerów...
    Niewiem czy w SEB3 tak jest

  • 6. Data: 2004-03-12 17:43:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    marcib wrote:

> [...]
    > opłat..Niektóre FI mają bez opłat tylko że sprawdzać musisz na ich
    > stronie wycenę i niema bajerów... Niewiem czy w SEB3 tak jest

    Możesz to napisać jeszcze raz bardziej składnie? Gdzie z opłatami a gdzie
    bez bo nie zrozumiałem?

  • 7. Data: 2004-03-12 18:12:05
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Możesz to napisać jeszcze raz bardziej składnie? Gdzie z opłatami a gdzie
    > bez bo nie zrozumiałem?
    Więc jeszcze raz powiem krócej chciałem założyć rejestr na stronie SEB wpłacić
    na ich konto za darmo przelewem z VW.. Jest prowizja w ten sposób czy nie

  • 8. Data: 2004-03-12 18:53:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    marcib wrote:
    > Więc jeszcze raz powiem krócej chciałem założyć rejestr na stronie
    > SEB wpłacić na ich konto za darmo przelewem z VW.. Jest prowizja w
    > ten sposób czy nie

    Jasne że jest, zgodnie z ich tabelą opłat
    http://www.seb.pl/index.php?strona=fun5
    AFAIK tylko w mBanku nie pobierają tej opłaty.

  • 9. Data: 2004-03-12 19:17:36
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2t100$2q7$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Jasne że jest, zgodnie z ich tabelą opłat
    > http://www.seb.pl/index.php?strona=fun5
    > AFAIK tylko w mBanku nie pobierają tej opłaty.

    Jeszcze w MultiBanku - CO.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-03-13 09:45:29
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    za przelew na ich konto w mBanku nie zaplacisz, nie placi sie tam tez
    prowizji za nabycie

    w VW albo bezposrednio w SEB placisz prowizje
    SFI mBanku pod tym wzglesem jest bezkonkurencyjne