  • 41. Data: 2005-06-23 09:16:00
    Temat: Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:2cf1657d3f2bab43024a2f425f6034bf@krystian.i.jeg
    o.chomik...

    >> "Żubry"
    >
    > W PeKaO SA minimum 20 zł.

    To chyba zależy od maszyny - bo tam gdzie wypłacam z Żubra, 10 jest, a 20
    nie ma.

    Michał M

  • 42. Data: 2005-06-23 09:51:39
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > W PeKaO SA minimum 20 zł.

    Nie wiem jak ostatnio, ale jakiś rok temu udało mi się wypłacić 10
    (zazwyczaj nie mam potrzeby wypłacania takich małych kwot).
    W menu wyboru faktycznie jest 20, ale jak się wybrało "inna kwota"
    i wpisało 10, to przechodziło.

  • 43. Data: 2005-06-23 10:17:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Krystek napisał(a):

    > Czy możesz z łaski swojej odpisywać POD treścią wiadomości i ciąć cytaty?

    <ROTFL>

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 44. Data: 2005-06-23 11:29:57
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    kuba napisał(a):

    > ... i nic niewiedzącymi panienkami w informacji (przynajmniej w Tarnowie)

    A w którym oddziale są te nic niewiedzące? Bo właśnie się tam wybieram,
    żeby o Arkę wypytać.

    Piotr Hołda

  • 45. Data: 2005-06-23 12:57:44
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-06-22 13:42, *Wojciech Nawara* napisał(a) co następuje:

    > Mówisz, że z 10 też nie ma żadnych problemów?

    Banknoty 10zł w spółdzielczym wypłacam bez problemu, w PKO BP nie pamiętam
    bo dawno nie wypłacałem takiej dziwnej sumy. Ale 20-złotówki wypłaca na 100%

    --
    *Gniewomir*

  • 46. Data: 2005-06-23 13:46:40
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Miroo wrote:
    > Użytkownik "kuba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Pekao też kiedy wypłacały. Nawet pamiętam jak dostałem
    > 200zł po 10, bo większych nominałów im brakło (hehe bankomat
    > w banku :) )

    Ja dostalem raz 1000 pln w 20stkach.. makabra ;)
    Aha - chyba musialem wyplacac 2 x 500 o ile pamietam,
    chyba nie przeszloby tyle przez dziurke ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 47. Data: 2005-06-24 11:30:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Rafał Krupiński napisał:
    > Krystek napisał:

    [...]

    > czyli dałeś zły przykład swoim postępowaniem poprostu. Dopóki nie masz w
    > ręku bejsbola, sam musisz się trzymać reguł które propagujesz.

    Dla niego zrobiłem "wyjątek do reguły" netykiety, którą staram się stosować.

    K.

  • 48. Data: 2005-06-24 11:30:49
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Czepiasz się, ale i tak tutaj jest "porządniej" niż na
    pl.misc.telefonia.gsm ;-)

    K.

  • 49. Data: 2005-06-26 12:47:38
    Od: Varg <v...@m...pl>

    Gniewomir <s...@s...pl> wrote:

    > Bankomaty banków spółdzielczych np. nie mają z tym żadnych kłopotów. Mój
    > bankomat PKO BP też nie :)

    Mój PKO BP do niedawna też wypluwał 20-tki, teraz najniższe są 50-tki...

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood