  • 1. Data: 2022-05-20 21:18:17
    Temat: Re: Rubel najszybciej umacniającą się walutą świata. Putin przesadził
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Eneuel" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:t6310p$nui$1@gioia.aioe.org...
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/waluty/rubel-
    najszybciej-um
    > acniajaca-sie-waluta-swiata-putin-przesadzil/bmzm924

    https://dukatkantor.pl/
    U nich się nie umacnia?

    Arek

  • 2. Data: 2022-05-20 21:48:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 20 maja 2022 o 21:18:23 UTC+2 Arek napisał(a):
    > Użytkownik "Eneuel" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > https://dukatkantor.pl/
    > U nich się nie umacnia?

    No to można zarobić, jak gdzie indziej się umacnia.
    Swoją drogą niezły kantor, spread na euro dokładnie taki jak dostałem w kantorze
    aliora jako "preferencyjne" warunki - a nawet mnuejszy, bo jakoś tak chwilę ten
    soread był 0,0233zł a potem wzrósł do 0,0245.
    Ale wyłącznie gotówkowy.

  • 3. Data: 2022-05-23 00:52:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ups.com...

    >No to można zarobić, jak gdzie indziej się umacnia.

    Tu wg opisu kursy dla transakcji >4000 zł.
    Z ciekawości wrzuciłem w wyszukiwarkę i różne kursy pokazało.
    Może mają sporo RUB w gotówce i chcą się pozbyć? Ambasada wymieniła
    na PLN bo przelewy nie chodzą? :)

> [...]
    > jako "preferencyjne" warunki - a nawet mnuejszy, bo jakoś tak chwilę ten
    > soread był 0,0233zł a potem wzrósł do 0,0245.

    Być może mają pozycje na Forexie na głównych walutach do
    bilansowania, stąd niskie spready. Ale gdy był niepokój na PLN to
    i na Forexie był wyjątkowo duży spread.

    Arek